Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes

Werkzaamheden? (Y/N) _

H[all]o,

 

Ik heb een week of wat geleden een mail gehad dat er 8 nov (‘s nachts?) werkzaamheden bij mij in de buurt worden verricht door Ziggo, oude kabels vervangen e.d. (is al eerder gebeurd..(^^)) Maar als ik bij de Storingchecker kijk, dan zijn er geen werkzaamheden gepland in mijn Postcode gebied.. Gaat er dan wel wat gebeuren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Niet alle werkzaamheden worden op de Storingschecker geplaatst, de werkzaamheden kunnen soms maar heel kort zijn, van 10 minuten tot een paar uur 's-nachts en dan heb je er bijna geen last van.
Alleen grotere werkzaamheden worden op de Storingschecker geplaatst, zeker als het overdag gepland staat.

Hier zijn ze 2 dagen geleden 's-nachts een paar uur bezig geweest, minstens een half uur eruit gelegen zag ik in het modemlog, maar niets gemerkt en geen bericht gehad.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Niet alle werkzaamheden worden op de Storingschecker geplaatst, de werkzaamheden kunnen soms maar heel kort zijn, van 10 minuten tot een paar uur 's-nachts en dan heb je er bijna geen last van.
Alleen grotere werkzaamheden worden op de Storingschecker geplaatst, zeker als het overdag gepland staat.

Hier zijn ze 2 dagen geleden 's-nachts een paar uur bezig geweest, minstens een half uur eruit gelegen zag ik in het modemlog, maar niets gemerkt en geen bericht gehad.

Uitgelicht topic