windthil

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Werking Netflix

Netflix via Ziggo zowel via App,als via kanaal150 geeft mij veel gevoel van onvrede.Appel tv aangeschaft werkt perfect.???
10 Reacties 10
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi windthil,
Wat leuk, 1 persoon vindt dit nuttig en dit ben je zelf :rofl: :joy:
Ik doe met je mee :yum:

Netflix via de Mediabox XL heeft hier en daar, af en toe, wel eens wat kuren. Daar ben ik het helemaal met je eens. Dat is ook de reden dat wij voor 60% via de TV kijken ipv via de Mediabox XL. Maar een Apple TV aanschaffen is natuurlijk een nog beter idee! Welcome to the Apple Club :wink:

In ieder geval alvast hele fijne feestdagen gewenst en veel Netflix kijk plezier. :santa: :snowman2: :christmas_tree:
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
windthil EnergieBoy

Ik wil niet vervelend doen over de media box xl maar via mijn apple tv 4 werkt netflix veeeeel beter.....

@ moderatoren >>>>> Sorry 😉
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ronihd wrote:
windthil EnergieBoy

Ik wil niet vervelend doen over de media box xl maar via mijn apple tv 4 werkt netflix veeeeel beter.....

@ moderatoren >>>>> Sorry 😉


Ook op mijn Samsung 4K Ultra HD doet Netflix en Videoland het beter, Netflix weining problemen op de Media Box ook, Videoland is hier drama :wink:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Ronihd wrote:
windthil EnergieBoy

Ik wil niet vervelend doen over de media box xl maar via mijn apple tv 4 werkt netflix veeeeel beter.....

@ moderatoren >>>>> Sorry 😉
Nou ja, geef toch ook aan dat ik via smart TV kijk. Dus ja, ben met je eens hoor!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Ronihd wrote:
windthil EnergieBoy

Ik wil niet vervelend doen over de media box xl maar via mijn apple tv 4 werkt netflix veeeeel beter.....

@ moderatoren >>>>> Sorry 😉


Ook op mijn Samsung 4K Ultra HD doet Netflix en Videoland het beter, Netflix weining problemen op de Media Box ook, Videoland is hier drama :wink:


Op mijn Samsung 4K Ultra HD doet Netflix het ook perfect en ook in 4 k .
De netflix app die standaard in de Samsung 4K Ultra HD tv zit speelt 4k content af dat wat Netflix aanbied.
( Mij apple tv 4 zit aangesloten op mijn 2e Samsung HD tv )
De apps werken perfect
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Zo te lezen is er nogal een verschil in de werking van Netflix! Over de Netflix app op onze Mediabox XL heeft collega Anne dit topic geschreven.
Manouk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb al 3 dagen hetzelfde probleem met Netflix alle apps werken en deze blijft draaien. Kan uren doorgaan. Ik wil graag Netflix kijken maar ik heb alles voor me gevoel al geprobeerd om dit op te lossen. Kabels erin en eruit. Verbinding opnieuw instellen. App verwijderen en toevoegen. Help!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Manouk wrote:
Ik heb al 3 dagen hetzelfde probleem met Netflix alle apps werken en deze blijft draaien. Kan uren doorgaan. Ik wil graag Netflix kijken maar ik heb alles voor me gevoel al geprobeerd om dit op te lossen. Kabels erin en eruit. Verbinding opnieuw instellen. App verwijderen en toevoegen. Help!


Je kan beste even de Media Box van de stroom halen, dan na 15 minuten weer online laten komen, als het online is dan via Menu > Media > Apps de Netflix app benaderen, Inloggen of aanklikken.

Na het kijken Netflix app sluiten zoals het Menu van Netflix aanbied, dan spring je media box naar kanaal NPO1. Als alles goed is dan kan je vanaf dan weer kanaal 150 gebruiken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Manouk Op welk apparaat kijk je Netflix waar je problemen mee ervaart?
Manouk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met mijn net 2 week oude Samsung tv. Ik heb de smarthub gereset en opnieuw Netflix geïnstalleerd. Nu doet ie het weer! Dank jullie vd tips ?

Uitgelicht topic