Gooijerke

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wel Wifi geen internet op Samsung Galaxy Tab 4

Ik heb op mijn Samsung Galaxy Tab 4 altijd wifi en internet gehad, sinds een nieuwe router van Ziggo maakt hij wel verbinding met Wifi maar krijg ik geen internet. Blijft constant laden op willekeurige internetsite.
Ik heb tablet al gereset naar fabrieksinstellingen en netwerkinstellingen zonder resultaat.
Heeft iemand een oplossing ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

Gooijerke probeer dit eens bij mij werkt dit wel


How to Disable IPv6 on Android

Follow this step-by-step tutorial to learn how to disable IPv6 on Android. For this, you will need to change the APN settings on your Android device to use IPv4 only.

1. Go to your Android device System Settings and tap on “Network & Internet” (1).



2. Tap on “Mobile network” (2).



3. Tap on “Advanced” (3).



4. Tap on “Access Point Names” (4).



5. Tap on the APN you are currently using (5).



6. Tap on “APN Protocol” (6).



7. Tap on “IPv4” (7).



8. Save the changes (8).



9. wifi van je telefoon even uit en dan weer aanzetten

Bekijk in context

10 Reacties 10
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

Gooijerke probeer dit eens bij mij werkt dit wel


How to Disable IPv6 on Android

Follow this step-by-step tutorial to learn how to disable IPv6 on Android. For this, you will need to change the APN settings on your Android device to use IPv4 only.

1. Go to your Android device System Settings and tap on “Network & Internet” (1).



2. Tap on “Mobile network” (2).



3. Tap on “Advanced” (3).



4. Tap on “Access Point Names” (4).



5. Tap on the APN you are currently using (5).



6. Tap on “APN Protocol” (6).



7. Tap on “IPv4” (7).



8. Save the changes (8).



9. wifi van je telefoon even uit en dan weer aanzetten
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit kan ook vrijwel zeker de oplossing zijn voor een Android apparaat op een nieuw Connect box modem:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/problemen-met-trage-slechte-verbinding-op-android-met-ipv6-foutcode-303-lees-een-mogelijke-workaround-hier-19644
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
Gooijerke mooi dat dit opgelost is
Thijs Ziggo misschien is het handig om dit oplossing ook bij de workaround problemen met trage slechte verbinding op Android met ipv6 foutcode 303 te vermelden
Gooijerke
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bovenstaande uitgevoerd maar nog steeds hetzelfde probleem
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
En heb je deze ook uitgevoerd?

Be rt wrote:
Dit kan ook vrijwel zeker de oplossing zijn voor een Android apparaat op een nieuw Connect box modem:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/problemen-met-trage-slechte-verbinding-op-android-met-ipv6-foutcode-303-lees-een-mogelijke-workaround-hier-19644
Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes
probeer eens je wifi 2,4Ghz en 5Ghz verschillende namen geven in je modem dat kan misschien ook helpen
Gooijerke
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt ook uitgevoerd helaas niet het gewenste resultaat.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Helaas weet ik verder te weinig van Android om dit voor elkaar te krijgen.
Hoop dat er snel iemand langskomt die je de oplossing bied.

het enige wat ik nog kan zeggen is het modem nog een keer 30 seconden van de stroom wat nog wel eens vreemde dingen kan oplossen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Heb je nog een update voor ons, Gooijerke? Heb je bijvoorbeeld nog iets aan de laatste tip van Be rt gehad?

Uitgelicht topic