Vraag

Wegvallend wifisignaal

Beste Ziggo,

Ik heb al een aantal jaren internet bij Ziggo en het wifi blijft maar wegvallen of 'verbonden maar geen internet'. Met regelmaat heb ik geen signaal op mijn laptop en mijn telefoon. Het vreemde is nu dat ik wel wifi heb op mijn laptop in mijn kamer, maar niemand heeft hier goed wifi op zijn telefoon of tablet. Het signaal valt constant weg. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb geprobeerd het op een vrij kanaal in te stellen en dat werkte niet. Ook een extra router heeft niet veel geholpen uiteindelijk. Ik heb hier al eerder over gebeld, maar ik ben niet veel verder geholpen dan 'kijk of het uw bel is die het signaal verzwakt'.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi ChanelF,

Balen dat het internet zo slecht werkt! Inderdaad tijd voor verandering!

Wat belangrijk om te weten is of internet wel goed werkt op een pc/laptop die bekabeld verbonden is. Kun je dat testen?
En welk modem heb je precies? Het type nummer staat als het goed is op het modem zelf.

Groet,
Evert
Reputatie 7
Hey @ChanelF. Welkom hier!
Zo te lezen gaat het verre van goed met je (draadloze) internetverbinding. En dat is waardeloos, want we gebruiken dit natuurlijk juist steeds meer! Tijd voor een goede oplossing dus 🙂.

Om je verder te kunnen helpen, kunnen we wel wat meer informatie van je gebruiken. Wat voor modem heb je van ons? En wat voor losse router heb je gebruikt? Speelt dit probleem altijd al, of is het meer iets van de laatste tijd? @Evert stelt ook een goede vraag; werkt het internet bekabeld wel goed?