buwalda

Level 7
  • 159Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

Wegvallend beeld op Mediabox XL

Op dit moment, terwijl ik naar de Tour de France zit{zat inmiddels) te kijken steeds wegvallend beeld. 20 seconden kijken dan valt Horizon box uit en dan na een have minuut weer beeld en dat herhaald zich.
Is dit een bekend verschijnsel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
buwalda
Topicstarter
Level 7
  • 159Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Dag Lycke en Bert,

Vandaag weer geruime tijd gekeken en gelukkig geen problemen meer. Ga er maar vanuit dat er geen probleem (meer) is.

Wat mij nog wel in gedachten schiet dat ik op de dag dat ik de storing had ook geen verbinding met de web site van Ziggo kon krijgen om te zien of er ergens een storing was. Gaf een error melding en een wit beeld, terwijl ik wifi via een modem heb.

Maar goed, alles werkt weer naar volle tevredenheid. Bedankt voor jullie reactie en als ik weer problemen krijg dan zal ik mij wel weer melden.

Misschien

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Geen bekend verschijnsel, ook niet vaker gelezen hier.

Hoe is je signaalsterkte en kwaliteit?
buwalda
Topicstarter
Level 7
  • 159Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Die staan zoals het hoort, uitmuntend en goed.
De box voelt wel erg warm aan, heb wel heel lang naar tour de France gekeken.
Zojuist de stroom maar van de box gehaald en opnieuw opstarten en dan morgenavond maar weer eens kijken.
Ik laat het wel weten hoe het af loopt.
buwalda
Topicstarter
Level 7
  • 159Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
De hele avond zonder problemen gekeken. Misschien toch te warm geweest? Maar afwachten hoe het verdere verloop is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @buwalda. Oef. Zo te zien heeft je mediabox een beetje last de hitte. Tjah, wie niet!
Maar even zonder grapjes, het is natuurlijk niet de bedoeling dat de mediabox niet een hele tour aan kan. Mocht dit dus vaker voorkomen en geen eenmalig voorval zijn, neem dan snel contact met ons op. Dan kijken we wat er aan de hand kan zijn en lossen we het samen op!

Ik lees graag nog een update van je!
buwalda
Topicstarter
Level 7
  • 159Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Dag Lycke en Bert,

Vandaag weer geruime tijd gekeken en gelukkig geen problemen meer. Ga er maar vanuit dat er geen probleem (meer) is.

Wat mij nog wel in gedachten schiet dat ik op de dag dat ik de storing had ook geen verbinding met de web site van Ziggo kon krijgen om te zien of er ergens een storing was. Gaf een error melding en een wit beeld, terwijl ik wifi via een modem heb.

Maar goed, alles werkt weer naar volle tevredenheid. Bedankt voor jullie reactie en als ik weer problemen krijg dan zal ik mij wel weer melden.

Misschien

Uitgelicht topic