Beste Ziggo,
Wanneer komt er nu eens een oplossing voor de access denied problemen die klanten ondervinden op diverse websites? Ik heb dit probleem nu sinds 3 dagen en dat is niet de eerste keer. En ik ben die service van Ziggo nu ook wel een beetje zat. Wanneer gaan jullie deze problemen nu eens serieus nemen? Ik heb de klantenservice gebeld, super aardige medewerker die nog nooit van het probleem had gehoord. Ik moest hem op de diverse topics op dit forum wijzen zodat hij een beter inzicht kreeg in het probleem. Helaas kwam hij tot dezelfde conclusie dat er geen duidelijke oplossing is. Normaal denk je, ach wat boeien die websites nou toch? Super vervelend als je niet naar de website van
https://www.klm.com/ aangezien we daar net een ticket hadden geboekt. Ook betalen we maandelijks 9 euro per maand om via
https://www.videoland.com/ televisie te kunnen kijken. Je raad het al.. Werkt ook niet.
Maar de ellende gaat nog verder. Gister ging onze harde schijf stuk van de desktop, nieuwe HD gekocht en even snel een opstart USB maken. Ware het niet dat
http://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 het ook niet doet!! Als dit probleem niet snel wordt verholpen dan loopt het aardig in de papieren voor mij. Ik heb ook nog een B.V. dat ik grotendeels vanuit huis run.
Topics
https://community.ziggo.nl/community-archief-226/acces-denied-sommige-websites-39164https://ziggoforum.nl/topics/blokkade-websites.90074/https://community.ziggo.nl/community-archief-226/access-denied-op-een-aantal-websites-23723Mogelijke "oplossingen" uit de verschillende topics die niet werken
DNS flush
Modem reset (op advies van de medewerker)
Handmatig DNS instellen
Mail gestuurd naar Akamai Support met de vraag om IP te deblokkeren
Voor de duidelijkheid doet het probleem zich op ALLE apparaten voor die zich met ons Ziggo netwerk verbinden. Het ligt dus niet aan onze apparaten. Zijn er nog opties die ik over het hoofd heb gezien? De VPN is natuurlijk nog een optie, maar ik heb geen idee welke VPN ik dan het beste kan gebruiken. Ik heb namelijk geen ervaring met het gebruik van een VPN verbinding. Blijft natuurlijk een dwijl oplossing, wil liever de kraan gerepareerd.
Fijne nacht...
**Edit**
Net via mijn chrome een VPN extensie geïnstalleerd. Nu werkt het wel, helaas moet ik gaan betalen als ik geen vervelende reclame wil..