Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

webpagina's traag laden of ( bevriest )

webpagina's duurt lang met openen en of bevriest 

de waardes van de modem zijn goed 

wat ik al geprobeerd heb is modem te resetten en de router ook 

alles is met cat6 kabel aangesloten

het lijkt er op dat het te druk op de centralen is want in de avond / nacht heb ik nergens last van 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Marije Ziggo  probleem gevonden het licht aan de Ziggo wifibooster zwart ( Archer C7 )

naar het verwijderen werkt me internet weer normaal 

de Ziggo wifibooster heeft firmware 2.1.2 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Francois83 , 

 

Wat zuur en vreemd dat sommige webpagina's op bepaalde momenten van de dag niet lekker werken. Ik kan mij voorstellen dat dit erg irritant is en ik help je graag. 

 

Ik kom toevallig dit topic tegen, waarbij ook aangegeven wordt dat pagina's langzaam lopen. Daar is een oplossing gevonden. Ik raad je aan om dat eens door te nemen. 

Laat je hier weten of dat gelukt is? 🙂

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U denkt nog in termen van enige decennia geleden. Ziggo heeft geen centrales om de signalen te distribueren. Maar ik zal uw probleem bij het moderatieteam signaleren, misschien kunnen zij wat dieper in uw modem kijken.

Edit: Ik zie dat @Marije Ziggo  er al ingesprongen is.

Francois83
Topicstarter
Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@Marije Ziggo  probleem gevonden het licht aan de Ziggo wifibooster zwart ( Archer C7 )

naar het verwijderen werkt me internet weer normaal 

de Ziggo wifibooster heeft firmware 2.1.2 

Uitgelicht topic