Saxtaz68

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Webmail inloggen - moet steeds weer opnieuw

Wat is er met webmail aan de hand?? Ook al vink ik aangemeld bllijven, ik moet telkens opnieuw inloggen.
Wanneer ik via samsung mail inlig geen enkel probleem.
3 Reacties 3
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Controleer even je Instellingen. Zet bij Basisinstellingen - Automatisch afmelden eens helemaal op 'uit'. Helpt dat?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Saxtaz68
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je zou ook je koekje van Ziggo "Webmail" eens kunnen wissen.
Misschien zit daar nog wel iets in verborgen waardoor je dit probleem elke keer hebt.

Laat je ons weten wat je hebt gedaan?
Alvast bedankt!
Saxtaz68
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
In dd cookies van Ziggo weggehaald, was even een opluchting, helaas nog zelfde euvel.
Ik zal het maar beschouwen als extra beveiliging, indekking van Ziggo en alweer een grr-punt tov Ziggo erbij.
Normaal webmail op gsm, via mail van Samsung of doorkoppeling naar gmail zal waarschijnlijk makkelijker gaan werken.

Uitgelicht topic