JoopS

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Webmail in Google Chrome

Ik log altijd in via google chrome op mijn webmail van ziggo.

Ineens lukt dat niet meer, heb verschillende optie geprobeerd, zoals browse geschiedenis wissen en in de cookies vodafone  toe staan. Op een ander account van deze computer is er geen probleem>

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JoopS
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben er inmiddels zelf al achter gekomen. Je moet de instellingen van Google Chrome resetten. Dan werkt het weer als van ouds.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bram K

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Goedemiddag @JoopS en @Bram K

Van harte welkom op de Community 🙂 Wat vreemd zeg, dat het ineens niet meer lukt om in te loggen op webmail via Google Chrome. Zouden jullie antwoord kunnen geven op onderstaande vragen? Dan krijgen we een beter beeld van de problemen die je precies ervaart.

  • Wat zie je precies als je in wilt loggen? 
  • Sinds wanneer ervaar je problemen? 
  • Krijg je ook een foutmelding te zien? Zo ja, welke? 
  • Lukt het wel om in te loggen via een andere browser op hetzelfde account?

Mocht je het lastig vinden om uit te leggen wat je precies ziet, stuur dan gerust een screenshot van wat je ziet mee in je reactie. 

JoopS
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben er inmiddels zelf al achter gekomen. Je moet de instellingen van Google Chrome resetten. Dan werkt het weer als van ouds.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Super dat het bij jou weer werkt @JoopS ! Misschien een tip voor @Bram K? Hoe gaat het bij jou na het resetten van de instellingen van Google Chrome? 

Bram K

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de tip! Hij doet het weer.

Uitgelicht topic