De computer van mijn vader doet het helaas al 13 jaar niet meer en ze zijn inmiddels vernietigd... Op mijn oude computer die is opgeblazen kon ik de mail wel zien en ook op deze die Ik nu gebruik kon ik de mail zien (door simpelweg in te loggen bij chello/upcmail), totdat Ziggo kwam...... Let wel het was mail dat binnen kwam via chello of upcmail, geen ander programma voor de mail.
Tot nu toe de goede pagina met info (
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/webspace/), maar hij doet het niet!! tenminste ik krijg het niet voor elkaar met FileZilla. Hij wil niet inloggen.
Dus....doe ik het fout of is er meer aan de hand??
Heeft het met het abonnement te maken. Na zijn dood heeft het nog lang op zijn naam gestaan omdat alles veranderen zoveeeeeel tijd in beslag nam en aangezien het werkte dus waarom aanpassen. Het is inmiddels aangepast naar de naam van mijn moeder, maar het adres in nog steeds hetzelfde. Dus voor 13 april 2015 heeft het zeker nog gewerkt en ook nadien!
Dus wat is er aan de hand, waarom kan ik het niet voor elkaar krijgen??
ZIGGO????