marcel1964

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben een verrassing voor jou

Een week geleden leuke brief gehad van ziggo ,ze hebben een cadeau voor mij .

Helaas de link was al nergens te bekennen dus maar even bellen ,heel wat telefoon gesprekken verder met ziggo en niemand daar die iets wil toegeven over naar mijn idee hun fout.

Kan iemand mij nu vertellen hoe ik nu toch nog mijn cadeautje kan uitpakken ?  Nu maar hopen dat er geen dode mus in zit. 

**Foto verwijderd. De tape waarmee gegevens waren afgeplakt was te doorschijnend* 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KeesN

Level 6
  • 99Posts
  • 5Oplossingen
  • 21Likes

@marcel1964 Dag Marcel, wil jij mij iets verduidelijken? Ik zie namelijk rechtsonder staan:
Bestel snel! Ga naar ziggo.nl/mijnverrassing. Als ik dit in de browser intik kom ik uit op een pagina met

Kan uiteraard niet verder, want ik heb geen code. MAAR, voordat jij dit gaat doen kun je beter eerst dit topic lezen:
 

'Mijn verrassing' 12 maanden korting blijkt een fout

Laat je niet afschrikken als het niet lukt om de code te verzilveren. @Lycke Ziggo heeft al enige mensen gelukkig gemaakt. Moet bij jou dus ook lukken.

Bekijk in context

12 Reacties 12
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

Hoi @marcel1964 
Ik heb zelf zo’n verrassing niet gehad maar heb er wel iets van vernomen.
Je topic heb ik even onder de aandacht van een moderator gebracht en hoop dat die je iets verder ken helpen met deze informatie. Succes in ieder geval en heb nog even geduld, er komt iemand van Ziggo bij je om te helpen. 

KeesN

Level 6
  • 99Posts
  • 5Oplossingen
  • 21Likes

@marcel1964 Dag Marcel, wil jij mij iets verduidelijken? Ik zie namelijk rechtsonder staan:
Bestel snel! Ga naar ziggo.nl/mijnverrassing. Als ik dit in de browser intik kom ik uit op een pagina met

Kan uiteraard niet verder, want ik heb geen code. MAAR, voordat jij dit gaat doen kun je beter eerst dit topic lezen:
 

'Mijn verrassing' 12 maanden korting blijkt een fout

Laat je niet afschrikken als het niet lukt om de code te verzilveren. @Lycke Ziggo heeft al enige mensen gelukkig gemaakt. Moet bij jou dus ook lukken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

De pagina is er nog wel en er komt het volgende te staan als je je actiecode invult:

Helaas, deze actie is alweer afgelopen

Dat kwam door onverwacht veel belangstelling voor deze pagina. We vinden het jammer, vooral voor onze klanten aan wie we een persoonlijk bericht hadden gestuurd. We hebben regelmatig leuke acties. Hou je mailbox dus in de gaten voor een volgende kans.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @marcel1964 . Ik heb je foto verwijderd. De tape waarmee je code's had afgeplakt was doorschijnend en dus was alles nog steeds zichtbaar ^^. 

Wil je mij een privébericht met je postcode en huisnummer sturen? Dan ga ik de dode mus voor jou tot leven wekken :-). 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@marcel1964Mocht je niet weten hoe Lycke een privébericht te sturen?

Klik op haar oranje naam in het bericht hierboven en dan op de volgende pagina op:

Stuur bericht

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

Weet je niet hoe je een privé bericht kan sturen, lees deze topic:
https://community.ziggo.nl/over-onze-community-210/een-privebericht-sturen-25426

Succes!

KeesN

Level 6
  • 99Posts
  • 5Oplossingen
  • 21Likes

*verwijderd. Off-topic*

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

*verwijderd. Off-topic*

marcel1964
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt allemaal voor het meedenken ,eerste keer om zo mijn ei kwijt te raken maar werpt wel z´n vruchten af.

Bedankt en allemaal goed weekend

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@marcel1964 Veel plezier gewenst met je cadeautje.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes

En toch, ik weet dat ik er niet over kan beginnen, is het en blijft het niet eerlijk om de mensen die zo’n brief wel hebben gehad, ook al is het een foutje, die actie wel toe te zeggen, of in ieder geval iets om zoet te houden. En de mensen die het niet hebben gehad in de kou te laten staan. Uiteraard, er zijn algemene voorwaarden, en ik lees op meer plekken dat het niet de bedoeling was om deze mailing de deur uit te doen, toch blijft het vreemd dat dit gebeurd.

Moest ook even mijn ei kwijt, sorry Ziggo.
Verder zal ik er over zwijgen 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Belofte maakt schuld, ook een foute belofte.

De reden voor het wel krijgen van dit cadeautje is niet bekend en het kan zijn dat de mensen die het niet hebben gehad, niet aan de reden voldeden om een cadeautje te krijgen van Ziggo en op voorhand niet in de kou zijn gezet.

Uitgelicht topic