Peperbuske

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Wazig beeld op mijn Mediabox, deze is net geïnstalleerd door een Monteur.

Gisteren door monteur een Mediabox geïnstalleerd. Maar is al enkele keren uitgevallen en start dan niet meer op met digitaal beeld. Het beeld is wazig. Wat kan dat zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peperbuske
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het probleem lijkt opgelost. Alles uitzetten en loskoppelen, een paar minuten wachten, weer aansluiten en inschakelen, vervolgens nog een paar minuten geduld en het beeld was weer scherp! Allen bedankt voor de reacties.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Je zou je coax aansluitingen kunnen checken, haal ze even uit de aansluiting en zet ze weer vast .

Anders via de klantenservice de monteur terug laten komen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Het lijkt erop dat je TV teruggevallen is naar analoog.?
Digitaal kan niet wazig worden, bij een verkeerd signaal komen er blokjes en strepen.

Kun je eens kijken of je de TV weer op de HDMI ingang kan zetten?
Meestal met de Source knop.

Welke TV heb je in gebruik, graag merk, model, cijfers en letters, dan kunnen we de gebruiksaanwijzing vinden.
Peperbuske
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor de snelle reacties. Zodra ik thuis ben, ga ik het e.e.a. proberen.
Mijn TV: LG OLED 55C8 PLA.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Voorts heb je installatie garantie, dus is er daadwerkelijk iets mis dient Ziggo dat op te lossen. Maar eerst de tips volgen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Peperbuske , al mee dun opmaat naor vastenavend bezig in 't Krabbegat ?
Veul leut gewenst vanuit Tullepetaonestad.:relaxed:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Gaat het Be rt ?? Ik maak me wat zorgen om je... :thinking:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Willem-A Als Carnaval in aantocht is.......:smile: Dan is onze Bert: Prins! Ziggo. In het mooie Brabant.

En dan met z'n "alle"......" Carnavalle":grin: ( dat rijmt zo mooi):sleepy:

zo nu weer on topic:relaxed:
Peperbuske
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Het probleem lijkt opgelost. Alles uitzetten en loskoppelen, een paar minuten wachten, weer aansluiten en inschakelen, vervolgens nog een paar minuten geduld en het beeld was weer scherp! Allen bedankt voor de reacties.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
robbo wrote:
Willem-A Als Carnaval in aantocht is.......:smile: Dan is onze Bert: Prins! Ziggo. In het mooie Brabant.

En dan met z'n "alle"......" Carnavalle":grin: ( dat rijmt zo mooi):sleepy:



zo nu weer on topic:relaxed:


Maar dan hoeft ie toch nog niet zo eng te doen...
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dank voor de update Peperbuske

Mooi dat het is opgelost.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Peperbuske welkom op de Communtity!

Lekker vlot aangekaart, lekker vlot opgelost. Mocht er weer eens iets zijn dat zien we je hier graag terug 🙂

Uitgelicht topic