Beantwoord

Wat zijn dit voor waardeloze praktijken. - een aantal zenders in mijn pakket niet zichtbaar

Ik heb bij Ziggo tv standaard + extra + nog wat als abonnement. kom ik thuis doen al mijn tv zenders het niet die ik wil kijken. maar mijn abonnementsbedrag is nog wel het zelfde maar all discovery, rtl crime en andere zenders zitten opeens in een movies en series pakket. wat een ******* oplichters zijn jullie.

ik betaal me [censuur] krom voor jullie en dan flikken jullie dit. Echt jullie helpen me zo wel even over de rooie heen. werk me kapot, al jaren trouwe abonnee en als ik dan even lekker wil ontspannen dan werkt er niks.

repareer het!!!!
icon

Best beantwoord door wim-bart 24 januari 2019, 11:21

Ja, vanmorgen deed alles het weer. Dank je wel, was gisteren nogal wat gestressed en dit soort dingen gebeuren altijd op de foute momenten. Wat ik niet snap is dat dit zomaar out of the blue kan optreden.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Hey @wim-bart .
Oef. Zo te zien ben jij verre van blij met ons. Tijd voor actie dus.

Allereest; TV extra heet inderdaad Ziggo Movies en Series XL tegenwoordig. Exact dezelfde inhoud, maar dan 2 euro goedkoper (alleen maar goed nieuws tot nu toe, lijkt me).
Nu zit Movies en Series XL gewoon in je abonnement. Dus de zenders moeten gewoon werken. Dat dit niet het geval is, zal dus om een foutje gaan. Ik ga vanaf deze kant je abonnement een resetje geven, zodat al je apparatuur weer even weet wat het precies wel moet doorgeven.

Wil je me laten weten of alles inmiddels weer werkt? 🙂
Ja, vanmorgen deed alles het weer. Dank je wel, was gisteren nogal wat gestressed en dit soort dingen gebeuren altijd op de foute momenten. Wat ik niet snap is dat dit zomaar out of the blue kan optreden.
Reputatie 7
Badge +31
@wim-bart schreef: "Wat ik niet snap is dat dit zomaar out of the blue kan optreden."

Jammer genoeg kan er in allerlei netwerken ergens een bitje omvallen en dan ligt de boel eruit.
Gelukkig is het snel opgelost.☺