Goedemorgen all,
@Energieboy,
Mijn collega van de chat afdeling heeft ons ook om hulp gevraagd en ik heb de foutcode voor jullie opgezocht.
Foutcode 8080:
Inhoud foutcode: Dit bestand is helaas niet meer beschikbaar. (De content kan niet (meer) afgespeeld worden omdat deze niet meer beschikbaar is in het Video On Demand menu. Of de content heeft langer dan 30 minuten op pauze gestaan.
Wanneer krijg je de foutcode: Bij het starten van VOD (Video On Demand) content of tijdens het afspelen.
Deze foutcode kan een paar redenen hebben:
- De content heeft voor een langere tijd op pauze gestaan.
- Oude content kan soms in het VOD menu blijven staan, terwijl deze niet meer beschikbaar is.
Heeft het programma langer dan 30 minuten op pauze gestaan, dan kun je de content proberen te "stoppen" met de stop knop. Open de content opnieuw om te kijken of je het weer kunt afspelen vanaf het punt waar je gebleven was.
@Gumball,
- Ervaar je dit probleem met alle content of ervaar je het met een specifieke programma/serie?
- Heb je de content voor een langere tijd gepauzeerd?
Als je de serie aan ons kunt doorgeven, dan kunnen we zelf ook testen of wij er problemen mee ervaren of niet. Ik zie je reactie tegemoet.