Henk Louwerens

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Warmteontwikkeling Mediabox XL

Is het normaal ook wanneer de mediabox dagen niet wordt gebruikt, deze behoorlijk warm wordt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hij wordt behoorlijk warm, dat lees ik hier vaak en merk het ook hier.
Hij blijft zijn verbinding actief houden naar alle functies, omdat je graag bij aanzetten wil dat alles direct beschikbaar is.

Normaal verschijnsel.
Ervaar je verder nog problemen met de Mediabox XL?
Laat het weten, de Mediabox XL kan vrijwel feilloos werken, maar is een gevoelig dingetje voor wat betreft signaal.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Hij wordt behoorlijk warm, dat lees ik hier vaak en merk het ook hier.
Hij blijft zijn verbinding actief houden naar alle functies, omdat je graag bij aanzetten wil dat alles direct beschikbaar is.

Normaal verschijnsel.
Ervaar je verder nog problemen met de Mediabox XL?
Laat het weten, de Mediabox XL kan vrijwel feilloos werken, maar is een gevoelig dingetje voor wat betreft signaal.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
edit: Be rt en ik typten weer eens tegelijk :sweat_smile:
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
In de ECO stand wordt hij wel koud, maar enkele functies weken dan niet, hij schijnt dan problemen te kunnen geven, maar bij mij werkt 't goed.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/energieverbruik-en-stand-by/
Señor Sjon

Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
In ECO stand duurt het opstarten ook zomaar een paar minuten en kan je niet remote via Ziggo Go opnemen.
Mietekmike

Level 5
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo,
Als ik hem langere tijd niet gebruik schakel ik hem helemaal uit ! dus voordat ik naar bed ga.
En overdag gaat hij pas weer aan.
Dat scheelt ook nog eens een paar eurie per jaar, de box schijnt nogal een behoorlijk verbruik te hebben .

Groeten,
Mike.
Señor Sjon

Level 4
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ach, hij crasht vanzelf wel een keer. 😉 Minstens 1x per zoveel weken is hij helemaal van het padje en moet ie met de schakelaar achterop gereset worden.

Uitgelicht topic