Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik wil inloggen op F1 pro tv, maar ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heb inmiddels de link forgotten password aangeklikt. En dan wordt er gevraagd of ik eerst mijn oude wachtwoord in wil vullen. Die heb ik dus niet, hoe nu verder?
Heb je de F1 Pro TV gekoppeld aan de Mijn Ziggo app, dan kan je het wachtwoord proberen van Mijn Ziggo.
Zo niet dan moet een moderator dit even reset geven.
Als je postcode en huisnummer in je profiel zet dan kunnen ze je gegevens erbij pakken en je sneller helpen. Moderator of hulp moderator komt meestal 1x per dag langs in de topic’s
Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
timlis wrote:
... Ik heb inmiddels de link forgotten password aangeklikt. En dan wordt er gevraagd of ik eerst mijn oude wachtwoord in wil vullen….
Waarschijnlijk was u nog ingelogd en/of hebt u geprobeerd uw wachtwoord te wijzigen, want daarvoor is het actuele wachtwoord nodig.
U kan gewoon bij het F1 inlogscherm op “Wachtwoord vergeten” klikken en dan uw email adres invoeren en duw op [Enter]. Dan wordt uw wachtwoord gereset en ontvangt u een email waarin een link staat, waarmee u uw F1 wachtwoord opnieuw kan instellen.
Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Ik wil inloggen op F1 pro tv, maar ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heb inmiddels de link forgotten password aangeklikt.En dan wordt er gevraagd of ik eerst mijn oude wachtwoord in wil vullen. Die heb ik dus niet, hoe nu verder?
kijk eens naar m’n screenshot en lees m’n uitleg. Als je “Wachtwoord vergeten” aanklikt, dan wordt er niet om je oude wachtwoord gevraagd. Probeer het zelf even.
Dit heeft niets met een Ziggo wachtwoord te maken, maar met F1.com. Dus kan een Ziggo mod daar ook niets aan doen.
Verder vind ik “... Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen...” wel erg belangrijk, want hoe sommigen soms reageren op een vraag ( en dan hebben we het nog niet eens over de schrijfwijze ). Dan is het belangrijk te weten, dat het niet allemaal officiele Ziggo medewerkers zijn, die reageren. Met “... zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan...” geeft je gelijk aan, hoe een Ziggo mod herkend wordt, da's dus ook belangrijk.
Ps. blijkbaar had jij al op mij gereageerd, terwijl ik nog een screenshot aan het bewerken en plakken was.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...