peewee

Level 4
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Wachtwoord Mijn Ziggo wijzigen

Het lukt niet om het wachtwoord voor Mijn Ziggo te wijzigen. Nadat alles is ingevuld (het oude wachtwoord, en twee keer het nieuwe, met groene vinkjes die aangeven dat het nieuwe wachtwoord geldig is en de tweede invulling gelijk is aan de eerste, is alleen de Annuleren knop actief...

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Peewee, ik heb je account weer terug gezet, je zou weer op je oude account moeten binnenkomen bij inloggen 🙂
Sorry voor het ongemak!

Gr,

Bekijk in context

20 Reacties 20
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Op dit klant helpt klant forum komen wel Ziggo moderators voorbij in ieder topic, maar dit kan een paar werkdagen duren.
Bellen is sneller.
peewee
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes
Dank Be rt voor je reactie. Ik wacht rustig af tot er een Ziggo moderator e.e.a. oppakt.

Ik ben bezig met alle wachtwoorden in een password manager te stoppen en meteen alle wachtwoorden te vernieuwen en sterk(er) te maken. Bij Ziggo (Mijn Ziggo, maar ook de email-accounts) geeft dat een boel narigheid. Als ik telkens moet gaan bellen blijf ik bezig (om over de telefoonkosten nog maar te zwijgen).

Ik merk wel - kan jij dat uit eigen ervaring bevestigen? - dat er behoorlijk veel mis gaat in toch best belangrijke functionaliteit bij Ziggo. Wordt er zo langzamerhand redelijk tureluurs van :disappointed_relieved:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik heb het nog niet ervaren, gelukkig, heb de laatste tijd ook niets hoeven/willen veranderen, maar lees wel regelmatig dat er iets misgaat met accounts.
Succes ermee en laat SVP even weten hoe het verdere verloop is?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Misschien een tip, gebruik je ook andere tekens dan deze die bij Mijn Ziggo wachtwoord staan?

Kies een wachtwoord dat bestaat uit minimaal 10 tekens.
Gebruik daarin zowel hoofd- als kleine letters, minimaal 1 leesteken en 1 cijfer.

Misschien gaat het mis met speciale symbolen [ ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) - _ = + [ ] { } ; : , . < > / ? ]
peewee
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes
Ok, ik zal tot alles weer normaal werkt mijn bevindingen laten weten. Hier alvast weer eentje:

- Zojuist werd - na urenlang probleemloos te hebben gewerkt - een van mijn ziggo mail passwords ineens gewijgerd (vanuit mail client Thunderbird).

Ik vermoed intussen dat er bij Ziggo wat aan de hand is, veel op de site van Ziggo gaat zo traag als d*kk* str*nt 😉 Morgen nog maar eens proberen.
peewee
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes
Ha Be rt, ik zie je tip net. Ik gebruikte gewoon een password dat door mijn password manager gegenereerd was en het "wachtwoord wijzigen" formulier vond het wachtwoord prima, maar ik ga meteen proberen wat je tip oplevert.
peewee
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes
Ha Be rt

Zie plaatje:


Niks mis met het afgebeelde password toch? (Die underscore aan het einde is omdat er persé een 'speciaal teken' in moet. (En nee, wat je ziet is niet mijn echte password, want ik kon de wijziging niet doorvoeren 😉
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je schreef: "(Die underscore aan het einde is omdat er persé een 'speciaal teken' in moet."

Er staat minimaal één leesteken:
Kies een wachtwoord dat bestaat uit minimaal 10 tekens.
Gebruik daarin zowel hoofd- als kleine letters, minimaal 1 leesteken en 1 cijfer.
peewee
Topicstarter
Level 4
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes
Heb het dan maar eens in Chrome geprobeerd (in plaats van Firefox) en daar lukte het direct... 't Is blijkbaar een browserafhankelijk probleem (of mijn Firefox is te streng dichtgezet?). Ik ga dadelijk even met de default settings van Firefox proberen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat ervaar ik ook wel eens, de ene of de andere browser bij de Ziggo community en in Mijn Ziggo.
peewee2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Bert,

Nu het wachwoord is gewijzigd wordt alles nog erger. Ik kan nu noch op Mijn Ziggo, noch op de community meer inloggen (daarom maar een tweede community account aangemaakt). Het wordt steeds gekker. Niet dat de username/wachtwoord fout zijn of er een melding komt dat username/password niet kloppen (logisch want ze kloppen wél!) maar ik wordt desondanks NIET ingelogd en krijg het formulier voor mijn kiezen waarmee een nieuwe user een community account aan kan maken.

Ik hou er voor vandaag maar mee op. Ben wel klaar met Ziggo voorlopig.

Groeten,
Paul
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
peewee2 peewee

Dan moet een Ziggo moderator maar eens kijken, ik heb het bij hen weggelegd.

Zij zullen komende werkdagen reageren.
peewee2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Be rt!

Ik wacht rustig af, al zal ik de verleiding om vandaag zelf verder te zoeken naar wat hier precies gebeurt waarschijnlijk niet kunnen weerstaan... Mocht ik in positieve zin een doorbraak zien (en het niet meer nodig is dat een Ziggo moderator er zijn kostbare tijd aan besteedt) dan meld ik dat hier direct, in alle andere gevallen wacht ik tot iemand van Ziggo zich meldt.

mvrgr
Paul
Verwijderd account
Niet van toepassing
peewee Ik heb dit ook eens gehad en heb volgens mij toen de browsergeschiedenis/cache/cookies verwijderd
Verwijderd account
Niet van toepassing
Of met een andere browser proberen.
peewee2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mguzz en N.N.,

Browser cookies weggooien/cache clearen had ik al geprobeerd, maakte niks uit. En hoewel ik met Google Chrome - in tegenstelling tot Firefox - er wél in slaagde het wachtwoord voor Mijn Ziggo te wijzigen, gingen alle andere zaken die in Firefox misgingen ook in Chrome mis...
Verwijderd account
Niet van toepassing
peewee Je kan dan het beste Ziggo een ww laten genereren, onder mijn Ziggo kiezen voor --> inloggegevens vergeten
peewee2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mguzz

Ziggo een password laten genereren is niet meer nodig, want het wachtwoord voor Mijn Ziggo kon ik immers met Chrome (maar niet met Firefox) wijzigen. Verder lukt het inmiddels weer om gewoon in te loggen op Mijn Ziggo. Alleen mijn oorspronkelijke Community Account is, nou ja, foetsie? Ik weet niet of ik daar ooit nog toegang toe zal hebben (heb immers noodgedwongen een nieuw Community account aan moeten maken om weer mee te kunnen discussieren). Maar daar zit ik verder niet mee.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
peewee2 Dit probleem komt vaker voor. Als er wijzigingen gedaan worden in Mijn Ziggo, kan het gebeuren dat je niet meer in je account komt hier op het forum. Als het goed is, wordt er aan een definitieve oplossing hiervoor gewerkt. Een moderator kan je oude account weer rechtzetten, Be rt heeft hen zoals hij ook zegt al een seintje gegeven, ze zullen het binnenkort in orde maken.

Uitgelicht topic