Edjendo

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Video onderbroken

In oktober verassen we je... Slogan van Ziggo om aan te geven dat met ingang van oktober nog sneller internet gratis er bij krijgen. Helaas werkte daarna onbemand op mijn computer niet meer. Met de boodschap, video onderbroken, zijn programma's niet meer te zien. Niet voor een gat te vangen en alle updates gecheckt te hebben, heb ik dit op meerdere PC's uitgeprobeerd maar helaas met hetzelfde resultaat. Het maakt niet uit of het nou windows 10 of apple is, on demand werkt helaas niet meer op de PC.
Ziggo heeft mij idd verrast.
Zijn er meerdere mensen die dit zelfde probleem hebben.
Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Edjendo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik op mijn firefoxbrouwser de zaak zat in de privacy instellingen. Geschiedenis onthouden aanzetten en het probleem was vwo firefox opgelost. Voor safari heb ik helaas nog geen oplossing maar ziggo is er mee bezig.
Bij windows 10 liep de buffer steeds vol. dat probleem is inmiddels ook opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi, even voor de info, snelheidsverhoging heeft natuurlijk niets met je On Demand te maken. Sterker nog, mocht je snelheid nu verhoogd zijn, dan is het juist beter via de computer. Snap best dat het vervelend is.

Hoe ben je nu On Demand gaan kijken? Via www.ziggogo.tv? Je bent er ook op ingelogd?
Als ik klik op Movies&Series en dan kies voor de Film One Day (staat vooraan) dan werkt het prima. Maar neem ik de andere dan werkt het ook prima. De HBO movies kan ik niet bekijken, daar heb ik geen abonnement voor. Maar verder loopt het prima.

Misschien is er een storing in je omgeving, je zou even kunnen kijken op de pagina van Ziggo.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Op een gegeven moment loopt de buffer van de Ziggo Go app vol.
Mogelijke oplossing: app verwijderen en weer opnieuw instellen.
In Windows 10: instellingen > apps > naar beneden scrollen Ziggo Go klikken > Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.

Er wordt aan een verbetering gewerkt.
Edjendo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy.
On demand kijk ik op diverse browsers op, https://www.ziggogo.tv/nl/ maar dat maakt niet uit.
Natuurlijk ben ik ingelogd. Gebruik dus geen app. Het gekke is wel dat de app op de telefoon het wel goed doet maar dat gaat natuurlijk via G3 G4 netwerk. Er is geen storing in de buurt
Edjendo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik op mijn firefoxbrouwser de zaak zat in de privacy instellingen. Geschiedenis onthouden aanzetten en het probleem was vwo firefox opgelost. Voor safari heb ik helaas nog geen oplossing maar ziggo is er mee bezig.
Bij windows 10 liep de buffer steeds vol. dat probleem is inmiddels ook opgelost.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
In ieder geval goed om te horen dat het met Firefox al is opgelost. Dan maar even wachten op Ziggo voor het antwoord op Safari, ben ik dan ook wel benieuwd naar eigenlijk 🙂

Uitgelicht topic