marcvossel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verwijderen/omruilen hoofd e-mail adres

Ik wil graag mijn hoofd e-mail adres ********@home verwijderen vanwege vele reclame e-mailtjes e.d.
maar zie dat het niet mogelijk is, kan ik het ook niet veranderen naar het nieuwe e-mailadres?
******@ziggo.nl zodat ik het ****@home adres kan verwijderen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je kunt je hoofd emailadres niet weghalen, want daar is je abonnement aan gekoppeld, je ziet in Mijn Ziggo dat Verwijder e-mailadres niet te gebruiken is.
De andere mailadressen kun je wel verwijderen.

Je kunt wel je email adres onder gegevens wijzigen via waar je berichten van Ziggo krijgt.

Hier meer informatie wat je tegen Spam kan doen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam

*** Bericht is gewijzigd na vorige reactie.*** EnergieBoy marcvossel

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi marcvossel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Met hoofd email adres bedoel je in Mijn Ziggo onder het kopje Gegevens en daar je email adres? Deze kan je daar aanpassen door onder Persoonlijke gegevens op Wijzig algemene gegevens te klikken. Bedoel je dit mail adres niet dan zal je even moeten wachten op een moderator. Die kan je gegeven aanpassen maar heb even geduld want ze moeten alle topics af om te helpen. Er komt dan wel iemand langs.

Is het wat ik je heb aangegeven, laat het dan gelijk hier weten, dan hoeft een moderator er niet meer achteraan.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Je kunt je hoofd emailadres niet weghalen, want daar is je abonnement aan gekoppeld, je ziet in Mijn Ziggo dat Verwijder e-mailadres niet te gebruiken is.
De andere mailadressen kun je wel verwijderen.

Je kunt wel je email adres onder gegevens wijzigen via waar je berichten van Ziggo krijgt.

Hier meer informatie wat je tegen Spam kan doen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam

*** Bericht is gewijzigd na vorige reactie.*** EnergieBoy marcvossel
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Welkom op onze Community marcvossel. Helaas is je hoofdaccount niet aan te passen in onze systemen. Wanneer je veel spam ontvangt is het aan te raden de berichten ook als spam te markeren en niet te verwijderen. Zie de link die Be rt je heeft gegeven. Wanneer je veel nieuwsbrieven krijgt is het makkelijker. Onderaan vrijwel elke nieuwsbrief vind je een optie om je uit te schrijven. Dat ruimt heel snel op! 🙂

Uitgelicht topic