Cello81

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vervangende mediabox ontvangen met enkele gebruikerssporen

Vraag 1,

Ziggo past in 2018 eigenhandig mijn oude abonnement aan van 

Digitale TV incl. opnemen en pauzeren (Cisco 8685 van 2014)

naar

TV Standard, Mediabox

Vervalt hiermee plots mijn recht op opnemen en pauzeren?? 

 

Vraag 2,

Mijn huidige box geeft wat probleempjes.

Ik dien hem te vervangen door een andere (want de mijne is wel erg oud) en volgens bijgeleverde info oude Cisco mediaboxen naar de milieustraat te brengen. 

Nu blijkt de vervangende mediabox wederom een Cisco 8685 te zijn. Met de nodige gebruikerssporen.…

Is dit correct? 

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi,

Nee, anders had je ook sinds 2018 niet meer kunnen opnemen en pauzeren.​​​​​​​

 

Ja, dat kan. Ziggo refurbished de mediaboxen. Ze worden wel getest voordat ze opgestuurd worden, dus de werking zou goed moeten zijn.

Groet,
​​​​​​​Evert

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen en welkom op de Ziggo Community @Cello81. Leuk dat je hier een kijkje komt nemen. 

Bij twijfel altijd vragen! Het klopt dat eens in de zoveel tijd de verouderde abonnementen worden opgeruimd. Jouw abonnement wordt dan aangepast naar een vergelijkbare variant. De Cisco HD DVR (8685) is een mediabox waarmee je kunt opnemen en pauzeren in voormalig UPC gebied. Je kunt sinds deze wijziging in 2018 dan ook nog gewoon blijven opnemen en pauzeren.

Wanneer je problemen ervaart met de mediabox, dan wordt deze omgeruild voor een vervangend exemplaar. Je krijgt dan hetzelfde type mediabox. Zoals @Evert terecht aangeeft refurbishen wij de mediaboxen. Het kan dus voorkomen dat je een vervangende mediabox ontvangt met enkele gebruikerssporen. De werking zou echter goed moeten zijn. Zodra je in de gelegenheid bent geweest om de vervangende mediabox aan te sluiten, laat je ons dan weten of de problemen hiermee verleden tijd zijn? 
 

 

Uitgelicht topic