Karin50

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verhuizing wensdatum

Op 26 september a.s. gaan we verhuizen naar Beverwijk. Ik vraag me af of het mogelijk is TV en internet te hebben tot en met de 25e op ons oude adres. Als ik de 26e als verhuisdatum doorgeef werkt dan alles vanaf die dag op het nieuwe adres en tot en met de 25e op het oude?

** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijke gegevens verwijderd.
3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Als je ingangs datum later als de 26ste van je contract is, moet dat kunnen, dan zouden ze dit tot de 1ste van de maand kunnen uitstellen.

Maar je kan als je in Beverwijk blijft ook je dienst meenemen naar de nieuwe andere woning, waar Ziggo is.

Ik ga dit even voorleggen, dan krijg je vanzelf bericht van een de Leden of moderator in dit topic.

Ik heb hier wel even een handig tip van Ziggo om even door te lezen Verhuizen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als je de datum op 26 hebt, dan blijft alles actief tot de 25e op je oude adres en werkt alles op de 26e op je nieuwe adres.
Maar kijk even of de aansluitingen op je nieuwe adres uit de huidige tijd zijn, want als dit heel oud zijn, dan kan het zijn dat het niet werkt.

Bij twijfel, plaats een foto hier van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt op het nieuwe adres en andere aansluitpunten.

Haal ook even je adres weg uit je bericht, je wilt niet verrast worden door mensen die je huis al leeghalen voor je er woont.

Als je in je bericht op de drie oranje puntjes klikt en op bewerk, kun je je bericht bewerken tot een uur na plaatsing.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hi Karin50!

Gefeliciteerd met je nieuwe woning en welkom op de Community! 🙂 Logisch dat je hier vragen over hebt en goed dat je ze bij ons neerlegt. Dave- en Be rt hebben je al een eind op weg geholpen. De datum die je als verhuisdatum kiest is de datum dat de monteur ervoor zorgt dat het signaal naar je nieuwe woning 'actief' komt te staan. Het signaal naar je oude woning wordt niet direct afgesloten na de verhuisdatum, je kunt dus zonder problemen tot die tijd gebruik blijven maken van je diensten op je oude adres.

Nog een kleine tip, je kunt na de verhuisdatum kosteloos een installatiemonteur inplannen via deze pagina. De monteur sluit je apparaten aan, checkt je complete verbinding en ook de hoofdaansluiting in je woning zodat je zeker weet dat alles helemaal up to date is.

Uitgelicht topic