Sigrid123

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verhuizing doorgeven

Ik lees dat je 3 dagen van te voren je nieuwe adres moet doorgeven aan Ziggo:

Moet ik rekening houden met 3 werkdagen of tellen weekenden ook mee?

Moet ik rekening houden dat we die 3 dagen geen internet en televisie hebben op ons oude adres noch wel ons nieuwe adres?

8 Reacties 8
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @Sigrid123 

naar mijn weten gaat het om werkdagen. Maar een moderator kan precies aangeven waar je aan toe bent IK zal @Gianna Ziggo vragen of zij, of een ander even naar je situatie wil kijken. 

Succes met de verhuizing. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Sigrid123 Als u verhuist van fUPC naar fZIggo of omgekeerd, krijgt u ook nieuwe apparatuur. In dat geval is het raadzaam de verhuizing eerder door te geven en te regelen. Is er op uw nieuwe adres al Ziggo aanwezig?

Sigrid123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:

@Sigrid123 Als u verhuist van fUPC naar fZIggo of omgekeerd, krijgt u ook nieuwe apparatuur. In dat geval is het raadzaam de verhuizing eerder door te geven en te regelen. Is er op uw nieuwe adres al Ziggo aanwezig?

Wij zijn al klant bij ziggo, dus dat is niet het geval. Wij hebben gecheckt via de ziggo website of het mogelijk is om ziggo aan te sluiten op ons nieuwe adres. De woning staat al even leeg, ik neem aan dat er geen oud contract aanwezig is van Ziggo van de vorige bewoner. 

Sigrid123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Willem-A wrote:

Dag @Sigrid123 

naar mijn weten gaat het om werkdagen. Maar een moderator kan precies aangeven waar je aan toe bent IK zal @Gianna Ziggo vragen of zij, of een ander even naar je situatie wil kijken. 

Succes met de verhuizing. 

Bedankt voor uw bericht! Ik had al wel ergens gelezen dat het internet nog een week aanwezig zal zijn op het oude adres, ik neem aan dat op de verhuisdag zelf (de dag die ik ga doorgeven, maar nog onbekend is voor ons ivm klussen) internet en tv aanwezig is zodra ik het modem en alles aansluit.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Sigrid123 U blijft wel in dezelfde woonplaats? In dat geval zou er geen probleem mogen zijn, maar als de de woning al even leeg staat, zou de woning afgekoppeld kunnen zijn in de wijk/straatkast.

Sigrid123
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:

@Sigrid123 U blijft wel in dezelfde woonplaats? In dat geval zou er geen probleem mogen zijn, maar als de de woning al even leeg staat, zou de woning afgekoppeld kunnen zijn in de wijk/straatkast.

We verhuizen wel naar een andere woonplaats. Voor zover ik weet is de stroom, gas en licht doorbetaald door de makelaar/bedrijf waar we het van gaan huren. Ik wilde met de chat ziggo contacten, helaas stond er de gehele dag dat ze “in gesprek” waren en telefonisch was de wachttijd mij te lang. Ik ga morgen nogmaals proberen om zo meer duidelijkheid te krijgen. Omdat wij ook thuiswerken is het belangrijk dat we snel weer internet hebben op ons nieuwe adres zodra we weten wanneer we officieel overgaan 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Sigrid123 Vraag bij de helpdesk wel even of u uw gebruikte apparaten zonder problemen naar uw nieuwe huis kunt meenemen en aansluiten. Ik kreeg vorig jaar, omdat ik van 040 naar 076 verhuisde, een ander modem en moest helaas ook afscheid nemen van mijn zeer oude chello abonnement. In ieder geval succes met de verhuizing en veel leefplezier in uw nieuwe woonplaats.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Sigrid123 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk zul je op je nieuwe plekje met veel plezier wonen. Uiteraard zijn wij blij dat wij met jou mee mogen verhuizen  Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. Zijn al je vragen beantwoord? Zo niet, laat het mij dan vooral weten. Ik kijk graag met je mee. Vul dan in je Community profiel zowel de huidige als toekomstige adresgegevens in. 

Uitgelicht topic