Aris311

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verhuisd, splitter nodig?

Hallo,

Ik ben sinds vandaag verhuisd. Het aansluiten van de televisie ging makkelijk. (Humax 5300C)

Het aansluiten van de internetmodem gaat niet. (Cisco EPC3928AD) 

Hier is een 2-gat aansluiting.

Nu heb ik gelezen dat ik een splitter nodig heb. Een POA 01. Klopt dat? Hoe en waar kan ik daar aankomen?

 

Met vriendelijke groeten. 

2 Reacties 2
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Ik raad je aan om morgen telefonisch via de klantenservice 'n monteurs afspraak in te plannen. 

Als je net verhuist bent heb je recht op 'n instalatie monteur.

Die zorgt dat er goede kwaliteit onderdelen kostenloos worden gemonteerd.

Anders ga je hoogst waarschijnlijk tegen problemen aanlopen die later wel geld kosten als je dan 'n monteur nodig hebt.

'n 2 gats hoofdaansluiting is niet meer van deze tijd.

Deze zal n instalatie monteur dus ook vervangen en 'n hedendaagse splitter erop zetten.

Je hebt ook recht op 'n nieuw modem gezien de jouwe best oud is

 

Mocht de monteurs afspraak pas 'n week later ingepland kunnen worden dan zou je kunnen vragen of er alvast 'n poa-01 splitter inclusief modem kabel toe word gestuurd dan hoef je geen hele week zonder internet te zitten?

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Aris311 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk ga je hier vele mooie momenten meemaken. Ik zie dat @Tom. je al heeft voorzien van goede informatie! Super fijn. Heb je nog contact gehad met één van mijn collega's en is alles geregeld? Zo niet, dan help ik je graag verder op weg. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? 

Uitgelicht topic