J0landa

Level 1
  • 126Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vast lopende opnames met grijs beeld

Ik heb afgelopen zaterdag 5 januari op npo 2 poldark opgenomen om 20.05. Ik ben het ook live gaan kijken en heb het na 10 minuten even op pauze gezet. Toen ik het verder wilde kijken kreeg ik grijs beeld en de mediabox sprong op tijd ipv zender te tonen. Opname is volledig gedaan maar geen beeld of geluid, alleen maar grijs scherm.
Op dezelfde avond heb ik op rtl4 Holland Got talent opgenomen om 20.30 uur. Die opname heb ik gekeken tot de opname op 2 uur en 7 min stond. Toen bevroor het beeld in een reclame en heb einde dus niet kunnen kijken. Kom elke keer in het reclameblok terug en op dezelfde plek stopt de opname terwijl er nog 30 minuten te gaan zijn.
5 Reacties 5
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi J0landa, bedankt voor je uitgebreide omschrijving. Zo te lezen gaat het niet goed met de opnames. Jammer dat je hierdoor 2 programma's hebt moeten missen. Heb je dit bij elke opname die je maakt? Je kan dit testen door 4 opnames tegelijk te maken.

Kijk verder eens of het energieverbruik in stand-by op 'Hoog' staat, via Menu > Voorkeursinstellingen > Energieverbruik in stand-by.
J0landa
Topicstarter
Level 1
  • 126Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels andere opnames gedaan en geen problemen mee gehad. Energieverbruik staat op hoog
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Fijn dat het niet meer is voorgekomen. Helaas kan je de eerdere opnames niet terughalen. Mocht het nog eens voorkomen, meld het dan hier. Dan gaan we verder op onderzoek uit wat er mis gaat met de mediabox met je signaal.
J0landa
Topicstarter
Level 1
  • 126Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Doe ik
J0landa
Topicstarter
Level 1
  • 126Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mariane,

Agelopen dinsdag heb ik op net, New Amsterdam opgenomen om 21.30 uur.
Ook nu weer met de opname bekijken een grijs scherm.

Uitgelicht topic