BakkieB

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitval connectbox

Goedenavond,

Sinds een aantal weken valt om de X aantal minuten mijn wifi-verbinding weg. In mijn modemlogs vind ik veel T3 timeouts.

Alles toegevoegd in de bijlages.

Resets al geprobeerd, helaas zonder succes. Er is nog geen monteur langsgeweest. Is dit de verstandigste optie of zijn er lezers die advies kunnen uitbrengen op basis van de logs?

Veel dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Deze is verouderd.

https://www.ziggo.nl/contact

Kun je gelijk deze link laten zien.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/uitval-connectbox-36491#post361555


Maar of dat je wifi probleem oplost betwijfel ik.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Laat ook eens een foto van je coax aansluitingen zien en van je AOP(waar Ziggo je huis binnenkomt). Je heb last van (4g) instraling op de kanalen 16 t/m 19.
Al is dit niet specifiek voor je wifi.


Voor wifi kijk hier eens.
https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/overal-wifi-25-tips-voor-je-draadloze-netwerk/
Cyberm85

Level 6
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 17Likes
Als er nog geen monteur is langs geweest zou ik die zeker laten komen om de hoofdaansluiting te laten vervangen.
Ook de overige bekabeling kan dan gelijk nagekeken worden en over geadviseerd worden en op verzoek dan gelijk laten aanpassen voor een paar tientjes.
BakkieB
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor jullie reacties. Is dit voldoende voor meer advies?

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Deze is verouderd.

https://www.ziggo.nl/contact

Kun je gelijk deze link laten zien.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/uitval-connectbox-36491#post361555


Maar of dat je wifi probleem oplost betwijfel ik.

Uitgelicht topic