Vraag

Uitgaande mail wordt niet geaccepteerd


Ons email adres voor uitgaande mail wordt niet geaccepteerd door de ziggo mail server.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Meer info graag. Wat heb je al geprobeerd, gebruikte apparatuur / programma /app.
We gebruiken een ipad met standaard mailprogramma. De uitgaande server en poort ingesteld op smtp.ziggo.nl en 587.
maar bij verzenden komt de melding dat het mailadres niet wordt geaccepteerd door de server.
Reputatie 4
Badge +2
Versie Ipad enz

Verder nog andere machines / pc's

En sinds wanneer , heeft het ooit gewerkt en werkt webmail ziggo weer wel enz?
Reputatie 7
Hey @Happel48. Welkom hier!

Zoals je ziet zijn er meerdere mensen die je hier graag verder mee helpen. Horen we nog even van je? 🙂
Het blijkt dat Telfort geen goed certificaat heeft waardoor het niet geaccepteerd wordt als veilige mail.
Geen oplossing te maken dus lijkt het.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik zal over moeten naar een ander mail adres denk ik.
Je gebruikt kennelijk smtp.ziggo.nl:587 als uitgaande Server voor een Telfort Account.
Let er dan wel op dat je voor de SMTP login de gegevens van je Ziggo Email Account moet gebruiken en niet die van je Telfort Account. Dat is bij instellingen te regelen.

Andere optie.
Probeer smtp.telfort.nl:587 als uitgaande server met de login gegevens van je Telfort Account.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/algemene-e-mailinstellingen-smtp-imap-pop.htm
Gr Han
Dank je wel.
ik zal dat eens gaan proberen.
Reputatie 7
Het is alweer even geleden @Happel48. Heb je de tip van @hanh al getest?
Je moet in OUTLOOK gaan naar accountinstellingen . Dubbel klikken op je account en doorstappen naar meer instellingen. Dan naar geavanceerd . Mogelijk staat er een vinkje bij : Geen kopiën van verzonden items opslaan. Haal dat vinkje weg en de mails komen weer binnen.