10065887

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaande mail andere server werkt niet

Sinds Ziggo de beveiliging heeft aangepast werkt de uitgaande mail van MijnPostingpartner niet meer. Aangezien ik een laptop heb die ik op verschillende locaties moet gebruiken, kan ik voor de uitgaande mail (van MijnHostingpartner) niet het Ziggo account gebruiken.
Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey 10065887, welkom op onze Community!

Ik vermoed dat je de uitgaande e-mailserver (van MijnHostingPartner) ingesteld hebt met poort 25 en dat je in voormalig UPC gebied zit. Daar is het beleid rondom poort 25 inderdaad gewijzigd, maar dat moet geen probleem zijn.

MijnHostingPartner geeft hier ook een oplossing voor: gebruik poort 26!

Deze linkjes kunnen je helpen, ook is SSL (TLS) mogelijk:
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/27/Mijn-uitgaande-mail-werkt-niet-SMTP.html
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/842/E-mail-instellen---Outlook-2016.html
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/174/Ondersteunen-jullie-ook-e-mail-via-SSL.html

Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk in context

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Een goedemorgen,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Waarom zou je uitgaande mail voor je MijnHostingPartner je Ziggo account willen gebruiken? Heeft die zelf geen uitgaande mail instellingen? Daarnaast kan ik je vertellen dat ik via mijn tablet, waar ik ook ben, gewoon mijn Ziggo uitgaande mail gebruiken (omdat ik via mijn eigen Ziggo Mail een mail stuur).

Ik denk dat je het beste gewoon de uitgaande mail instellingen kan gebruiken van MijnHostingPartner, behalve als je met je eigen Ziggo Mail een mailtje stuurt.
10065887
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan idd het bete de instelling van MijnHostingpartner gebruiken, dit deed ik ook altijd. De instelling doet het nog steeds overal waar ik werk, behalve als ik via mijn eigen Ziggo netwerk werk...
Ik van Ziggo heb vernomen hebben zij de beveiliging verhoogd en nu doet deze instelling het niet meer.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Misschien kan Ziggo moderator Mark Ziggo eens meekijken, er was ook een dergelijk issue met Zonnet/Versatel https://community.ziggo.nl/e-mail-103/email-verzenden-naar-een-zonnet-versatel-mail-adres-24105/index3.html#post242863
Verwijderd account
Niet van toepassing
Be rt wrote:
Misschien kan Ziggo moderator Mark Ziggo eens meekijken, er was ook een dergelijk issue met Zonnet/Versatel https://community.ziggo.nl/e-mail-103/email-verzenden-naar-een-zonnet-versatel-mail-adres-24105/index3.html#post242863

Toen lag het echter aan Tele2 en niet aan Ziggo.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey 10065887, welkom op onze Community!

Ik vermoed dat je de uitgaande e-mailserver (van MijnHostingPartner) ingesteld hebt met poort 25 en dat je in voormalig UPC gebied zit. Daar is het beleid rondom poort 25 inderdaad gewijzigd, maar dat moet geen probleem zijn.

MijnHostingPartner geeft hier ook een oplossing voor: gebruik poort 26!

Deze linkjes kunnen je helpen, ook is SSL (TLS) mogelijk:
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/27/Mijn-uitgaande-mail-werkt-niet-SMTP.html
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/842/E-mail-instellen---Outlook-2016.html
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/174/Ondersteunen-jullie-ook-e-mail-via-SSL.html

Laat je weten of het is gelukt?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
10065887,
Is je probleem nu opgelost met het antwoord van Mark Ziggo?
Misschien dat je dit nog wil laten weten, dan kunnen we er in de toekomst ook andere mensen mee helpen.

Bedankt alvast 🙂

Uitgelicht topic