Anonymous2015

Level 1
  • 207Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Tv programma onderbroken, opnieuw starten.

Hoi,

Misschien een rare vraag/opmerking. Als ik een tv programma zit te kijken en het loopt tegen het einde dan kom het voor dat er gezegd word dat een programma onderbroken is zonder echte reden en dient dan herstart te worden.

Opzich is dit niet zo erg als er een functie op zit die verder gaat zoals op de app en mediabox. Maar helaas lijkt die niet zo te zijn. Dit is natuurlijk erg vervelend maar niet onoverkomelijk, je kan altijd nog door spoelen en naar het punt gaan waar je gebleven bent. Echter word het rot vervelend als blijkt dat je niet door mag spoelen en eigenlijk de hele aflevering weer opnieuw moet kijken om weer verder te gaan waar je gebleven was.

Voor zover ik weet komt dit alleen voor bij ziggogo.tv.

Kan dit opgelost worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Anonymous2015,
Of iets opgelost kan worden, geen idee. Kan je vertellen dat wanneer ik kijk naar www.ziggogo.tv dan kan ik na, stoppen programma, weer verder kijken waar ik was gebleven. Als je met je muis over de KIJK knop heen gaat krijg je een pop-up schermpje te zien en daar kan je kiezen of je verder wenst te kijken of opnieuw (zie plaatje).

Misschien dat het deze keer bij jou niet is gelukt door een storing? Omdat het zomaar opeens uit viel. Maar normaal gezien zou het moeten lukken, zoals je ziet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Anonymous2015,
Of iets opgelost kan worden, geen idee. Kan je vertellen dat wanneer ik kijk naar www.ziggogo.tv dan kan ik na, stoppen programma, weer verder kijken waar ik was gebleven. Als je met je muis over de KIJK knop heen gaat krijg je een pop-up schermpje te zien en daar kan je kiezen of je verder wenst te kijken of opnieuw (zie plaatje).

Misschien dat het deze keer bij jou niet is gelukt door een storing? Omdat het zomaar opeens uit viel. Maar normaal gezien zou het moeten lukken, zoals je ziet.

Anonymous2015
Topicstarter
Level 1
  • 207Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
EnergieBoy dat ga ik eens testen. Ik zal eens kijken of het mogelijk is een screen te krijgen. Ik zal dit bericht editen met een vervolg als antwoord

Uitgelicht topic