GylfiEven een paar opmerkingen die ermee te maken kunnen hebben misschien heb je die al uitgevoerd: Stand by op hoog en 's-nachts.
Ik lees de laatste tijd meer klachten hierover en heb het zelf ook vorig jaar ervaren.
Toen was de box elke 5 werkdagen 30 seconden van de stroom en alle series werden weer aangevuld met de geplande opnamen in de gids.
Deze laatste weken helpt het hier ook weer om de geplande series in de gids actief te krijgen, het lijkt een achterliggend probleem in de Ziggo systemen.
Maar het kan ook een signaalprobleem zijn:
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.
Heb je de box opgenomen in een thuisnetwerk of met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met het thuisnetwerk via de Mediabox XL.