rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Tommy TV. Nieuw per 1 december.

Tommy TV. Nieuw per 1 december 2019.

Tommy TV is een thuiswinkel televisiezender. Je wordt dagelijks verrast met nieuwe en innovatieve artikelen die eenvoudig telefonisch of via de website van Tommy TV zijn te bestellen. Het assortiment van Tommy TV wordt steeds uitgebreid met nieuwe artikelen. Digitaal tv kanaal 250 TV Standaard pakket. 

Bron (Ziggo): https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen

31 Reacties 31
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Opnieuw geen zenders die naar HD opgewaardeerd worden zoals BBC World News of CNN. Wel een thuiswinkel televisiezender toevoegen. 

superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes

WAUW Tommy TV! Ik ga meteen kijken of ik de hele programmering van vandaag kan opnemen. Dit wordt een kijkcijfer record. Ik denk dat ze bij KPN nu wel zenuwachtig worden.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Tsja. Wie weet wie hier blij mee is… Ik niet. Trashcan TV.
Dat dit soort zenders profijt zouden kunnen opleveren.
Misschien komt er ook wel een AstroTV kanaaltje (in 4k ). Talpa ziet er niks meer in.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Die zender moet wel haast betalen om het net op te komen, misschien dat geld in de abonnementskosten verrekenen?

superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes

Ik snap het ook niet Han. Dit mag dan wel geld opleveren volgens Ziggo. Ik denk dat het indirect meer geld kost. BBC zenders verwijderen onder veel protest en dan nog even wat zout in de wonden strooien met zo'n zender. Die zender zelf zal wel wat geld opbrengen, maar de imago schade zal groter zijn vermoed ik. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-breidt-zenderaanbod-onverwacht-uit/

 

Extra inkomsten Ziggo

Tommy TV is bij Ziggo op voorkeuzekanaal 250 te vinden en is opgenomen in het zenderaanbod van het digitale instappakket TV Standaard. De doorgifte van het kanaal levert Ziggo de nodige inkomsten op. Overigens zijn de eerste vraagtekens boven de hoofd van klanten van het kabelbedrijf waargenomen. Ze reageren verontwaardigd op de komst van Tommy TV en wijzen op het verdwijnen van de Britse publieke zender BBC Four precies een maand geleden. Het vergelijk gaat echter niet op. Ziggo moest voor doorgifte van BBC Four een aanzienlijk bedrag aan BBC betalen. Tommy TV levert het kabelbedrijf geld op. Daarnaast lijkt BBC ook zelf bij verlenging van distributieovereenkomsten aan te sturen op het stoppen van doorgifte van BBC Four.

 

donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

Ik vraag mij werkelijk waar af welke nitwit/leeghoofd dit beslist… BBC en andere kwaliteitszenders eraf flikkeren en wat krijgen klanten ervoor terug? Juist.. fraude TV...

King006

Level 1
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes

Alsof het nog niet erger kon. Wie bij Ziggo dacht er nou toch weer “Goh, we voegen Tommy TV toe”.

Doe mij maar HD kanalen en 4K! 

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Zucht. Hier zat ik echt op te wachten. Hopelijk gaan we niet Duitsland achterna. Als je via de schotel zoekt, barst het daar van de verkoopzenders. Krijgen we straks Tommy 2,3 en 4? Als de mensen nu even braaf deze winkel gaan mijden, is Tommy zo over de kop en zijn we af van deze zender.

who

Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 37Likes

Fijne relevante zender… not!

donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

Ziggo is wel bang merk ik… normaliter blazen zij hoog van de toren dat zender x eraf is… (erbij komt zelden voor bij Ziggo).. maar deze zender is stilletjes toegevoegd. Ziggo moet goed uitleggen waarom een reclame zender is toegevoegd.

Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Allemachtig hoe verzinnen ze het. Neem aan dat we nu met z'n allen een prijsverlaging krijgen of waar gaat dat geld exact heen? Vragen vragen...

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Kan nog leuker deze kanalen zijn niet op de Next te ontvangen, zal wel op de Media Box XL of Humax en CI+

 

*Aangepast door moderator - Onjuiste informatie*

 

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Niet beschikbaar gemaakt in de Radio App van de Next? Zie de mededeling daarover in het plaatje. De Next heeft immers geen kanalen voor de radiozenders.

King006

Level 1
  • 490Posts
  • 9Oplossingen
  • 110Likes
Dave- wrote:

Kan nog leuker deze kanalen zijn niet op de Next te ontvangen, zal wel op de Media Box XL of Humax en CI+ 

 

 

Xite Music zit gewoon in de radio app hoor?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Echt schrijnend dit !!

Te gek voor woorden !!

Eerst één van de kwalitatief beste zenders die Ziggo had wegdoen, want voor BBC 4 moest Ziggo waarschijnlijk betalen.

Daar kregen we een ‘hiphop’ zender ervoor terug en nu krijgen ook deze kolder-zender nog.

Aangezien Ziggo veel meer van dit soort ( meuk ) zenders heeft, kunnen deze beide zenders ook op dezelfde bult. Niemand heeft om ze gevraagd en de kans is groot dat ook niemand er naar gaat kijken.

Het is commercieel gezien misschien goed, om heel veel zenders in je pakket te hebben en zo ( qua aantal zenders ) je concurrenten proberen de loef af te steken. Maar inhoudelijk schiet de klant hier helemaal niets mee op. Sterker nog, het is gewoon een verarming van het geleverde product, terwijl de prijs niet daalt.

Ziggo ruimt de laatste tijd allerlei zenders op, onder het mom dat er te weinig bandbreedte is voor toekomstige activiteiten, maar blijkbaar is er wel ruimte genoeg voor deze trash-zenders. Schandalig !!
 

paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes

Echt superfijn!
Ik had sinds 1 november BBC Four is verdwenen niks meer om te kijken. 
Maar dat gat wordt met Tommy TV goed opgevuld.
Bedankt, ZIGGO! 
(/Cynische Modus)

Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes
Steefb wrote:

Die zender moet wel haast betalen om het net op te komen, misschien dat geld in de abonnementskosten verrekenen?

 

Het komende jaar vindt geen enkele prijsverhoging plaats bij Ziggo. Oh, wacht, er wordt natuurlijk wel constant geïnvesteerd in ….. (invullen naar keuze).

Music19

Level 1
  • 392Posts
  • 8Oplossingen
  • 61Likes

 

Ik mis trouwens de aankondiging van deze nieuwe SUPER TRASH zender? Wordt in andere gevallen toch altijd met veel bombarie op de Community bekend gemaakt? Maar kan me indenken dat geen moderator dit uit plaatsvervangende schaamte niet durft te melden.

Uitgelicht topic