Janner65

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toegang Ziggo Connectbox

Ik kom niet meer in mijn Ziggo Connectbox modem. Na het intypen van het IP adres (browser geeft aan dat het een onveilige website is) komt er geen inlogscherm. Zowel via Wifi als via kabel rechtstreeks op het modem geen toegang. Ook met andere browser (i.p.v. Edge met Internet Explorer geprobeerd) en via Iphone. Wil (nog) geen harde reset doen. Wie heeft de gouden tip?

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Heeft u 192.168.100.1 ook geprobeerd?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je ergens beveiligd dat alleen https toegestaan is?

Janner65
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geprobeerd maar nog steeds geen login scherm ondanks getoonde browserregel;

 

http://192.168.100.1/common_page/login.html

 

Je zou nu toch het loginscherm moeten krijgen?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Modem staat dus niet in bridge, wat een oorzaak zou kunnen zijn. Uiterste redmiddel is dan een reset naar fabrieksinstellingen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedenavond @Janner65 en welkom op de Community,

Fijn dat je dit kanaal gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Zo te zien is er al goed meegedacht door onze experts @Jan F. en @Steefb. Maar ik begrijp dat het nog niet wil lukken om in te loggen op de routerinterface van je Connectbox modem.
Wat @Jan F. in zijn laatste bericht is een goed punt, het modem staat mogelijk niet in bridged. Om dan opnieuw in te loggen op het modem zou je het modem nog eens naar fabrieksinstellingen kunnen terugzetten. 

Op deze pagina lees je hoe je de fabriekinstellingen herstelt. Laat onder dit topic maar weten of het daarna lukt opnieuw in te loggen op het modem. 

Uitgelicht topic