Rotil66

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Terug kijken stop voor einde programma

Ik nu een aantal keren een eerder uitgezonden film/Teruggekeken terug gekeken of vooraan gestart als deze al begonnen was (op de Next box), maar het gebeurd elke keer dat de film of programma voortijdig stopt meestal een 10/15 minuten voor het einde. Als ik dan op nieuw start kan ik alleen vooraan beginnen en je kunt niet doorspoelen als je terugkijkt (zeer ergerlijk en een rede waarom ik terug kijken weinig gebruik) In de meeste gevallen heb je dan dus weer een uur of 2 voor niets zitten kijken omdat je het einde niet meer te zien krijgt.. Dit probleem is niet alleen van de laatste FW versie bij eerder gebeurde dit ook.

Maar omdat ik weinig terug kijk. (om deze rede) kan ik helaas niet zeggen of het bij een bepaalde FW release is geïntroduceerd. 

Is dit een bekend iets ???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes

Goedenmiddag!

 

Niet elke zender verleend de rechten om door te spoelen tijdens het terugkijken van een programma. Wat u zou kunnen doen is opnames plannen. Deze kunt u wel door/terug spoelen en in zijn geheel afkijken zonder dat de helft ontbreekt.

 

Leroy

Bekijk in context

5 Reacties 5
Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes

Goedenmiddag!

 

Niet elke zender verleend de rechten om door te spoelen tijdens het terugkijken van een programma. Wat u zou kunnen doen is opnames plannen. Deze kunt u wel door/terug spoelen en in zijn geheel afkijken zonder dat de helft ontbreekt.

 

Leroy

Rotil66
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ja ik snap dat niet alles is door te spoelen maar dat is niet zozeer het probleem alleen vervelend omdat je dan niet snel terug kunt naar de plek waar je was.

Het probleem is dat het afspelen spontaan afbreekt vlak voor het einde van het programma / film. Het systeem denkt dat het e.a. is afgelopen. Hierdoor krijg je ook net de optie ‘verdergaan waar gebleven’. wat je wel krijgt als ik zelf stop… Dit is nu herhaaldelijk gebeurt met diverse films / programma's.

Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes

Staan de programma’s die spontaan eindigen ook niet in de lijst “verderkijken” in het menu van “bewaard”?

 

Hier komt u als u op het huisje drukt van de afstandsbediening en naar het kopje “bewaard’ gaat

Rotil66
Topicstarter
Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Hallo Leetjuh90,

Nee, de Programma's staan niet in de lijst verder kijken. (ook niet in de Ziggo Go apps) 

De next box denk dat deze programma's afgelopen zijn. Het porbleem gebeurd zowel bij later terug kijken of vertraagd terug kijken.. In dat laatste geval zou het dan kunnen zijn dat het programma stop op het moment dat deze ‘Live’ is afgelopen, maar ik dan dus vertraagd nog aan het kijken ben...

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Rotil66  en welkom op de Community,

Goed dat je voor deze vraag een topic geopend hebt. Vanwege de afspraken die gemaakt zijn met de zenders, is het niet mogelijk om bij Replay TV op commerciële zenders reclame door te spoelen. 
Dit is echter wel mogelijk wanneer je het programma met de opnamefunctie van de Next opneemt. Heb je dit al eens geprobeerd? 

Uitgelicht topic