Je signaalsterkte en kwaliteit is OK, maar er is wel wat activiteit in je log, in hoeverre dat invloed heeft durf ik niet te zeggen.
Ik zie wel een AOP = Abonnee Overname Punt = eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt, die niet aan de hedendaagse standaard voldoet.
Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?
Zo ja, Ziggo zal die dan kosteloos vervangen en kunnen gelijk kijken hoe het signaal dan is.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt voor een monteur.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact