Hallo,
Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze gegevens zijn niet openbaar te zien ), dan kunnen de Ziggo moderators uw Ziggo instellingen/gegevens bekijken en controleren of de kast wel of niet van Ziggo is.
Ik verwacht dat als de kast van Ziggo is, een moderator dit oppakt en intern uitzet. Dit kan ( zoals hierboven omschreven ) even duren. Misschien kan u een foto van de kast plaatsen, dan kan men ook de huidige toestand van de kast zien en inschatten hoe/wat & waar.
Persoonlijk zou ik mijn ( = uw ) NAW gegevens hier niet vermelden, dat is niet nodig. Dit is binnen 1 uur na aanmaken van uw log aan te passen en kan door op de 3 puntjes rechtsonder te klikken om daarna "Bewerk" te kiezen