hadeha

Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes

Storing Ziggo Webmail met inloggen [opgelost]

is er wat aan de hand bij ziggo mail
De dienst die u probeerde te bereiken is momenteel niet beschikbaar. Probeert u het later opnieuw.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Is bekend en staat ook op de website vermeld.

Bekijk in context

20 Reacties 20
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Is bekend en staat ook op de website vermeld.
hadeha
Topicstarter
Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes
oke dank je wel zag het niet staan
Gerr_it

Level 6
  • 112Posts
  • 17Oplossingen
  • 42Likes
Webmail is vernieuwd, vanmorgen was het erg traag of werkte het soms helemaal niet. Nu is het supersnel, veel sneller dan voorheen. Hoop dat dat zo blijft!
hadeha
Topicstarter
Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes
ik ook :laughing:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nick999 wrote:
Is bekend en staat ook op de website vermeld.


Een sneller antwoord kan bijna niet. #LekkerBezig, Nick999
IggyV

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanavond werkt de webmail niet goed. Ik kan wel mail ontvangen maar niet opstellen of verzenden.
Ik kan op de website nergens iets vinden over problemen met de webmail.

Hier lees ik dat er wel ergens iets over zou moeten staan, maar waar dan? Kan iemand de url van het bericht hier misschien ook delen?
Dank jullie wel!
hadeha
Topicstarter
Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes
IggyV
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/
IggyV

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hadeha

Op de website staat geen melding! Ook de klantenservice aan de telefoon is niet op de hoogte en kan het ook niet op de website vinden.
Er wordt nu een 'call' van gemaakt.

Het gaat om de webmail! Dus tips over hoe ik mijn smtp server moet instellen heb ik niets aan. Het gaat er meer om dat Ziggo zijn webmail goed moet instellen.
Ik zag dat @mkn ditzelfde probleem ook heeft.
Het verbaasd me dat dit nu al sinds vrijdagavond duurt en dat er nog niemand hier of bij Ziggo door heeft dat er geen mail verzonden kan worden vanuit de vernieuwde webmail....

Vreemd toch?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
IggyV

Ik kan een nieuwe mail maken en versturen.

Welke fout melding zie je? Kun je wel een nieuwe mail maken met "Nieuw bericht"?
IggyV

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Be rt,

Ik kan een nieuwe email opstellen maar zodra ik op Verzenden heb geklikt krijg ik de melding:
'Server smtp.ziggo.nl ondersteund geen beveiligde verbinding'

En dan kan ik alleen nog terug naar inbox ... verzenden gaat echt niet.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bij mij werkt het goed, net geprobeerd.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
IggyV Dan wordt het Ziggo bellen, dan zit er in je mailserver iets niet goed.

Of een Ziggo moderator kan de komende werkdagen eens meekijken.
IggyV

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels nog een nieuw email adres aangemaakt en daarmee kan ik wel mail verzenden... dat is toch gek?

Ik wil heel graag dat mijn standaard account ook weer kan verzenden, dat is het adres waarmee ik al jaren mail naar mijn contacten en waar mijn mail archief ook onder staat. Zou echt heel erg vervelend worden als het aan het oude account blijkt te liggen....

Be rt, ik heb lang met de helpdesk aan de telefoon gezeten, zij gaan het de komende dagen uitzoeken maar hadden voor dit moment ook geen idee waar het aan ligt. Het is wel duidelijk dat het na de update van de webmail is ontstaan.
Frits37

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik krijg sinds gisteren bij de webmail dezelfde foutmelding als IggyV, inclusief de spelfout. Ziggo gebeld: ze hebben zelf mijn webmail even getest en kregen daar dezelfde foutmelding. Het probleem ligt dus bij Ziggo zelf. Het is doorgegeven aan 'een collega'. Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost, want het is bijzonder vervelend om geen mail te kunnen versturen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Er kan altijd een storing zijn, zoals afgelopen vrijdag. Ze hebben het een en ander aangepast, volgens mij. Dus er kunnen altijd wel wat dingen zijn die ze over het hoofd hebben gezien. Hoeft natuurlijk niet want hier in ieder geval geen last, misschien dat een moderator er naar kan kijken. Die komen elke dag langs alle topics en kunnen je helpen met antwoord, als alle andere adviezen niet hebben geholpen.
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Ik had e ook last van maar het was gelukkig snel opgelost en zag dat er ook wat vernieuwingen zijn zoals dat het sneller verzend en ook binnen haalt. Totaal geen problemen dus en wat er was was snel opgelost een korte onderbreking voor werkzaamheden dus.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @IggyV en @Frits37 . Goed dat jullie op de Community komen met deze melding! Gister werkte het versturen van de mail niet bij jullie, lees ik. Hoe gaat het vandaag?
Frits37

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Lycke

Het is nog niet opgelost.
Sander68

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ook ik krijg bovenstaande melding als ik een mail wil verzenden via de Ziggo webmail, net precies nog.
Gebruik ik mijn oude ..@upcmail account, dan geeft dit geen problemen.
Ik hoop dat je me helpt, aangezien ik vooral mijn @ziggo.nl account gebruik.

Groetjes, Sander68

Uitgelicht topic