Frans5

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing vast bellen regio 2907?

Op de website van Ziggo kan ik niet echt duidelijkheid krijgen of er een storing is op vast bellen in mijn regio. Is er iets bekend. Dit duurt al enkele uren en van de Ziggo website krijg je alleen maar hoge bloeddruk!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Frans5
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Storingen bij Ziggo kan je hier bekijken: https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/
Mochten daar nog geen storingen op staan maar je ervaart deze wel, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo. Die kunnen je vertellen of dat er echt een storing is en mocht je een van de eerste zijn dan kunnen ze daar mee aan de slag om te kijken of er een storing is.

Even diep adem halen en eventueel een chat starten op de klantenservice pagina. Daar krijg je alle informatie die je nodig hebt. Dit is namelijk een klanten helpt klanten community en wij kunnen geen storingen inzien 😞

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Frans5
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Storingen bij Ziggo kan je hier bekijken: https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/
Mochten daar nog geen storingen op staan maar je ervaart deze wel, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo. Die kunnen je vertellen of dat er echt een storing is en mocht je een van de eerste zijn dan kunnen ze daar mee aan de slag om te kijken of er een storing is.

Even diep adem halen en eventueel een chat starten op de klantenservice pagina. Daar krijg je alle informatie die je nodig hebt. Dit is namelijk een klanten helpt klanten community en wij kunnen geen storingen inzien 😞
Frans5
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met behulp van klantenservice chat modem en telefoon gereset en het spul werkt weer. Dank voor reactie.

Uitgelicht topic