Rolandwiegel

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing op Ziggo Sport en SBS9

Sinds ik Ziggo heb storen de zenders Ziggo Sport en SBS9 vaak.
Ik kijk niet altijd deze zenders duss het viel mij niet op.
Afgelopen november belde ik met de klantenservice en zij vertelde mij dat ik een beschermende 4G kabel wellicht nodig hebt, maar aangezien ik 10 meter zonder tussen stukken wil, heb ik die maar zelf aangeschaft.

Toch weer storing toen ik iets op Ziggo Sport wilde kijken en soms ook weer niet.
Monteur Mehmet kwam langs en heeft mij perfect geholpen, betere splitter en betere connectoren.
(Heeft de monteur van januari 2017 die het heeft geinstalleerd het dan afgeraffeld?)
Enfin....nu nog steeds storing en Mehmet gaf aan als je nu nog problemen hebt dan moet er een netwerkmoneur aan te pas die beneden in het appartementencomplex moet kijken naar de groene kabel.

Ik heb net een email naar de klantenservice gestuurd voor de verdere actie want ik heb nog steeds af en toe blokkerig beeld of hoor een "tik".

Wat zijn jullie ervaringen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Rolandwiegel. Welkom op de Community. Goed dat je hier bent gekomen om je verhaal te delen!
Wanneer de diensten -zelfs na een bezoek van een monteur- niet goed werken, moet er natuurlijk actie worden ondernomen. Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en dat er een nieuwe monteur ingepland is (dit had de vorige monteur ook aangegeven, zie ik). Moet dus helemaal goed komen!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Welke wijze van TV kijken gebruik je?
Een of andere mediabox of CI+?
Rolandwiegel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik gebruik de standaard mediabox en echt snel is dat ding niet, die verbindingstest is goed maar zegt ook niks, ook dit bevestigt de monteur.
Ik ben benieuwd wat de vervolgactie wordt.
Ook benieuwd naar jullie ervaringen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Welke standaard mediabox, wat staat er op of achterop?
Er zijn verschillende standaard mediaboxen.
Rolandwiegel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is de Pace modelnummer DCR7 en ik heb hem sinds januari 2017
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Helaas ken ik de Pace niet, maar er komen vast mensen langs die de Pace wel kennen zoals N.N. als zij online zijn.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Be rt wrote:
Helaas ken ik de Pace niet, maar er komen vast mensen langs die de Pace wel kennen zoals N.N. als zij online zijn.

Het is de DCR7111/03 in mijn geval, maar voor 03 jan ieder ander getal staan, hoofdzaak is DCR7111, zijn in fUPC-regio dezelfde decoders met gelijkwaardige software.
Ik ga de Pace verlaten, krijg woensdag een Decoder XL.
Rolandwiegel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben geen kenner maar ik heb geen hoge pet op van die pace.
Ziggo heeft mij vandaag gebeld en sturen binnenkort een netwerkmonteur.
Ze hebben nog niks gezegd over het vervangen van de ontvanger....en nu heb ik ziggo sport 1 uurtje aan en doet het volledig storingsvrij, dus ik begrijp er weinig van.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Rolandwiegel wrote:
Ik ben geen kenner maar ik heb geen hoge pet op van die pace.
Ziggo heeft mij vandaag gebeld en sturen binnenkort een netwerkmonteur.
Ze hebben nog niks gezegd over het vervangen van de ontvanger....en nu heb ik ziggo sport 1 uurtje aan en doet het volledig storingsvrij, dus ik begrijp er weinig van.

Het alternatief is de decoder XL, daar kun je ook mee opnemen of een CI+module, als je tv die aankan.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Rolandwiegel. Welkom op de Community. Goed dat je hier bent gekomen om je verhaal te delen!
Wanneer de diensten -zelfs na een bezoek van een monteur- niet goed werken, moet er natuurlijk actie worden ondernomen. Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en dat er een nieuwe monteur ingepland is (dit had de vorige monteur ook aangegeven, zie ik). Moet dus helemaal goed komen!
Rolandwiegel
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Lycke!
Maurice de netwerkmonteur is geweest, heeft wel weer in de wandcontactdoos een stukje kromme kabel vervangen, buiten de meterkast ook alles nagelopen en eigenlijk is het probleem niet meer teruggekomen.
Wat het was is onduidelijk gebleven.
Hij gaf ook zijn directe mobiele nummer voor als er iets is, ik zal hem nog laten weten dat het nu allemaal goed zit.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Super fijn dat nu alles goed werkt, @Rolandwiegel. En ook top dat je dit met ons deelt. #LekkerBezig!
Mocht er in de toekomst nog iets anders zijn waarbij we je kunnen helpen, weet je ons hier te vinden.

Uitgelicht topic