Eklein

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stingray Kerstzender dat geen kerstzender is

Sinds kort wordt in de radio-app de kerstzender (themafeestje) uitgezonden. Het was me al opgevallen dat de muziekkeuze niet heel origineel was. Veel van het zelfde, weinig variatie en je hoort steeds weer de zelfde nummers terug komen. Misschien eens navragen hoe ze dat bij Stingray doen!!!!

Maar vandaag merkte ik zelfs dat er ook nummers op de kerstzender waren te horen die helemaal niets met kerst te maken hebben.

Wanneer wordt dit eens serieus genomen???

 

3 Reacties 3
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Zet gewoon Sky Radio op: die zender staat al sinds jaar en dag bekend als dé kerstzender!

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Eklein welkom op de Community! Ik begrijp dat je niet lekker in de kerstsfeer komt als er telkens andere nummers tussendoor schieten. Die programmering van die zenders worden onafhankelijk van Ziggo samengesteld door Stingray zelf. Natuurlijk doe jij alleen zaken met Ziggo dus je vraag is hier zeker op de goede plek. Ik kan je niet vertellen hoe zij precies de muziek samenstellen.

Wanneer meer mensen hier aangeven dat de programmering van de kerstzender - of andere Stingray zenders - niet lekker gaat, gaan wij intern contact met ze opnemen.

  • Misschien kun je hier zelf een poging wagen 🙂
  • Heb je ook een titel en artiest van een aantal nummers die je niet toepasselijk vind? 
  • In de tags heb je Xite geschreven. Om welk kanaal gaat het precies?

En…

Hele fijne feestdagen gewenst 🙂 

Eklein
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Anne H Ziggo Misschien was ik niet duidelijk. “Misschien eens navragen hoe ze dat bij Stingray doen!!!!”, was cynisch bedoeld.

Het verbaast met dat je vervolgens naar Stingray wijst want je zou toch moeten weten dat niet Stingray de digitale radiozenders van ZIggo, zoals de zender “Themafeestje” in dit geval, invult maar XITE Music! Vorig jaar mochten we iig nog gebruik maken van Stingray en hadden we de beschikking over een goed geprogrammeerde Kerstradiozender.

Als Ziggo mag je ook kritisch zijn op de leverancier. Wanneer deze iets anders levert dan belooft dan vindt je daar toch iets van?

Uitgelicht topic