IlonavanV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

stekker mediabox xl

Hoi...ik ben deze week verhuisd en nu kan ik net de stekker van de mediabox xl nergens terugvinden. Kan ik hier een vervangende stekker voor aanvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Dat is mogelijk, ben je de voeding en stekker kwijt of alleen de stekker.


Snelste is als je Contact opneemt met de Ziggo Klantenservice  van 08:00 - 20:00 uur elke dag. Dan heb je deze binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

 

Als je dit door een Moderator laat bestellen kan dit morgen 08:00 uur tot 17:30 uur.

Na deze tijd is niemand aanwezig.

 

@IlonavanV  Laat maar even weten, dan kan ik hem voorleggen dat ze dit topic morgen ochtend oppakken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Dat is mogelijk, ben je de voeding en stekker kwijt of alleen de stekker.


Snelste is als je Contact opneemt met de Ziggo Klantenservice  van 08:00 - 20:00 uur elke dag. Dan heb je deze binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

 

Als je dit door een Moderator laat bestellen kan dit morgen 08:00 uur tot 17:30 uur.

Na deze tijd is niemand aanwezig.

 

@IlonavanV  Laat maar even weten, dan kan ik hem voorleggen dat ze dit topic morgen ochtend oppakken.

IlonavanV
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de voeding en stekker inmiddels gevonden. Al mijn apparatuur is van Samsung, dus ik associeerde de voeding en stekker niet met de mediabox, blijkt dat de voeding en stekker dus van Samsung is. Gelukkig, want morgen komt de monteur. @Dave- dank je voor je snelle reactie!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Graag gedaan, dan kan dit topic als gesloten worden gezet.

 

Dank je voor de terugkoppeling en succes met de monteur.

Uitgelicht topic