verklaart nog steeds niet waarom mails die jaren lang gewoon aankomen, nu ineens spam blijken te zijn.
ik sleep ze dus weer terug naar de inbox, waarna ze vervolgens thuis gewoon weer binnen komen.
( popcon op exchange, ik kijk 1x in de week op de webmail om al die zooi naar spam te slepen en het goede weer terug ).
begin van de week had ik 3x al jouw methode gebruikt ( markeer als ongewenst ) bij 3 mails van eurosurveypanel.com
maar een dag later kreeg ik er weer 2.
dat adres is misschien ongewenst, maar het domein niet.
de ene dag krijg je troep van blabla@eurosurveypanel.com, die markeer je ongewenst, maar een dag later sturen ze vrolijk blabli@eurosurveypanel.com en die staat weer in je inbox. die sleep je naar spam, staat er de volgende dag een blablo@eurosurveypanel.com, etc..
dus maak je een mailrule aan, blok alles dat eindigt op eurosurveypanel.com en lever dat af in spam.
zo dus ;
en dan komt deze mail binnen, de bovenstaande regel is dus actief !
kijk je in de header van die mail ;
message-id: bd6d2daa7a8d58641c317f4e124f1357@feedback.eurosurveypanel.com
from: iTrader ism Eurosurveypanel trading@eurosurveypanel.com
ik zie toch duidelijk iets dat in mijn rule staat, maar ook ;
X-Ziggo-Spam-Status: No
X-Spam-Status: No
X-Spam-Flag: No
terwijl ik al talloze zooi van die gasten in de spam gesleept heb
en toch staat ie in mn inbox.
t werkt gewoon niet..