aridijk

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Spam op iPhone en iPad

Sinds enkele weken 'regent' het spam mailtjes op mijn iPhone en Ipad. Op de laptop wordt dezelfde spam afgevangen door "ongewenste mail". Maar op de iphone /ipad komen ze binnen op in de inbox. Weet iemand een oplossing? Moet ik iets wijzigen in de instellingen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom aridijk op de community.

Spam is erg vervelend en er zijn al diverse klachten zie in dit topic Laat Ziggo Spam graag Stoppen
Hopelijk staat je antwoord er tussen.

Je kan het wel naar je ongewenste map of Spam map. Als,je het kan blokkeren altijd goed Nooit unscribe klikken dan krijg je er veel meer.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom aridijk op de community.

Spam is erg vervelend en er zijn al diverse klachten zie in dit topic Laat Ziggo Spam graag Stoppen
Hopelijk staat je antwoord er tussen.

Je kan het wel naar je ongewenste map of Spam map. Als,je het kan blokkeren altijd goed Nooit unscribe klikken dan krijg je er veel meer.
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Welk e-mail pakket gebruik je op de laptop? En op de iPad/iPhone?
Als je het standaard mailpakket gebruikt van de iPad/iPhone (Mail), ja die heeft niet een ingebouwd spamfilter, zoals sommige andere pakketten wel hebben. Nu ben je afhankelijk van de spamfilters van Ziggo en die hebben in het algemeen niet echt een goede reputatie.
aridijk
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank. Mijn oplossing is nu om de afzenders van spam in de server van Ziggo mail te blokkeren. Dat is elke dag even een klusje maar hopelijk ben ik dan op termijn ook van de spam op de iPhone/iPad af.

Uitgelicht topic