SMAC

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
50% spam per dag inmiddels....
Meerdere malen contact gehad, oplossing was zelf spamfilter instellingen regelen in MIjnZiggo -> oepsie, die optie bestaat niet meer....
Vervolgens een spam mail doorgestuurd naar de klantenservice, en whoops, een brief thuis dat er spam vanaf mijn e-mail adres woprdt verstuurd. WOW, de spamdetector van de kalntenservice werkt blijkbaar beter als die van de klant zelf... Licentie issues ? Te duur ? Laat de klant maar aanmodderen lijkt het motto van Ziggo.
Wat een prutsers...
Wanneer gaat er iemand met verstand naar kijken en echt iets oplossen - het mag ook -licentie-geld kosten hoor - we betalen genoeg per maand aan Liberty Global
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal, er is een algemeen Spam & Phishing topic waarin de discussie hierover al aardig loopt. Volg Spam & Phishing - wat moet ik ermee? en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als je spam krijgt in je inbox, dan kun je die het best via IMAP of via de webmail slepen naar de spam box, daar leert de spamfilter van.

Werkt je mail nu wel of nog niet?
Als je mail geblokt is, dan kun je dit weer op gang brengen door je wachtwoord van je Mijn Ziggo te wijzigen en van je mailaccount.

Ik krijg op het moment ook veel spam in één van de inboxen.
In andere inboxen juist weer niet.
Eerder ook al gemeld op dit forum en ik merk dat er aan gewerkt word, inmiddels al wat minder spam in de inbox en meer in de spam box.
Weird Science

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Die tekst op de website van Ziggo is natuurlijk heel erg opportunistisch. Het werkt van geen kant. Om de zoveel tijd krijg ik iedere dag iets van 25-40 spam mails. Deze worden netjes naar de Ongewenst/Spam folder gemikt. De Ziggo spamfilter leert er NIETS van.

Sterker nog deze spam mails zijn een terugkerend iets. Iedere x-tijd steken ze weer de kop op! Advies van Ziggo: Maak een emailregel aan. Leuk, als het automatisch gegeneerde emailadressen zijn. Ze maken zelfs gebruik van bekende urls, denk aan ryanair.com. Dit wil je uit principe niet blokkeren.

@Ziggo: Regel het eens fatsoenlijk!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Weird Science Eens.
Voor geinteresseerden, zie ook:
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/spam-van-ryanair-com-37187/index2.html#post371498
Maar zo. Het is nogal gedoe op alle meldingen over de makke met Ziggo SPAM Filtering een aparte reaktie te schrijven.
Gr Han
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal, er is een algemeen Spam & Phishing topic waarin de discussie hierover al aardig loopt. Volg Spam & Phishing - wat moet ik ermee? en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen!

Uitgelicht topic