haas007

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sonos werkt niet in combinatie met Arris Connectbox

Goedemorgen,

heb sinds een week een nieuwe Connectbox Arras van Ziggo in gebruik , vorige modem was aan vervanging toe.
Het probleem wat zich nu voordoet is dat mijn Sonos apparatuur hier niet op werkt.
Het aansluiten draadloos of bedraad lukt niet.
Ik heb hier in het Ziggo forum , al heel wat reacties op teruggevonden , maar de enige oplossing , lijkt een ander modem t.w. een nieuw type Ubee.
Via de klanten service blijkt dit echter niet te kunnen , omdat deze keuze niet gemaakt kan worden.

Is het mogelijk om een dergelijk modem te sturen, zodat het probleem kan worden opgelost

Heb een Sonos playbar , Sonos Sub en Play 5
.
3 Reacties 3
Millennium

Level 8
  • 234Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes
De volgende guide van sonos al gevolgt? https://support.sonos.com/s/article/1061?language=en_US
haas007
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede morgen,

bedankt voor je reactie.

Had dit al een paar keer geprobeerd , krijg dan steeds info

Niet compatibel-netwerk
haas007
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb inmiddels ook telefonisch contact gehad met de klantenservice,

kunnen geen Compal modem sturen , blijft een verassing wat je ontvangt.

Een Arris of een Compal.

Klanten service adviseert om het voor te leggen aan de Community , wat ik al

13 dagen geleden had gedaan , maar ook geen oplossing

Uitgelicht topic