“Je mag toch niet verwachten dat in deze redelijke nieuwbouw (2012) flat, verkeerd materiaal zit.”
Dat is wel degelijk mogelijk, niet verkeerd, maar niet meer van deze tijd, vergeet niet dat na 2012 pas 4G en allerlei andere zenders zijn gekomen die in kunnen stralen op de eerste plaats waar Ziggo binnenkomt.
In een dergelijke bouw zou ook zomaar materiaal kunnen zitten uit 2009-2010 wat betreft de planning van deze bouw.
Voor de duidelijkheid, ik heb hier inmiddels al zeker 2 vervangers gehad sinds die tijd van het AOP = Abonnee Overname Punt = je Tratec wandcontactdoos.
Het hoeft nu niet direct, maar een Ziggo monteur kan deze gratis vervangen voor je mocht je toch nog wat problemen ervaren zoals een tragere reactie van het internet, wat zomaar mogelijk zou kunnen zijn met zoveel Post RS errors.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak met een monteur wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact