appie321312

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

smartcard foutcode e100-4

hallo ik heb mijn smartcard al 1 jaar niet gebruikt wat kan ik nu doen om het te laten werken? want kan namelijk geen kanalen openen en krijg ik een melding van e100-4 foutcode .. kan iemand mij helpen?
2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi!

Wanneer je een smartcard 3 maanden niet gebruikt, wordt die in slaapstand gezet.
Om hem hieruit te halen kun je 2 dingen doen:
Je kunt naar de klantenservice bellen (gratis naar 1200 als je ook telefonie van Ziggo hebt, of anders 0900 1884)
Of je logt in op Mijn Ziggo, klikt op Producten, Televisie, naar beneden scrollen, dan zie je je smartcards. Dan klik je op Instellingen bij de smartcard die de foutcode aangeeft en als laatste klik je op Opnieuw ophalen. Het is wel nodig dat de smartcard in de tv of decoder zit en dat die ook aanstaat.

Succes!
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Goedemiddag @appie321312,

Kan ik nog wat voor je betekenen of heb je inmiddels al een oplossing gevonden voor het probleem?

Uitgelicht topic