Andrek

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Smart TV functie op Philips afstandsbediening werkt niet in horizon AB

Hoi,
Omdat we van analoog naar digitaal moesten overstappen heb ik naast een nieuw tv pakket ook een hele nieuwe tv gekocht van Philips. Toen de tv nog op.jet analoge signaal zat kon ik via mijn WiFi de smart tv functies es van de tv gebruiken. Na installatie van de horizon box en het koppelen van de mediabox afstandsbediening aan de tv doet de knop smart tv op de Philips afstandsbediening niets meer. Smart tv op de horizon box kent geen npo start. Ik heb dus een paar ongelukkige mensen hier in huis die wel eens vaker dan 7 dagen terug willen kijken.
Iemand anders dit ook ervaren en/of opgelost? Ik hoor het graag.
TV is een huidig model 43 inch dus geen oude rommel. Software in de tv is pas bijgewerkt.
Groeten
André
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Na installatie van de horizon box en het koppelen van de mediabox afstandsbediening aan de tv doet de knop smart tv op de Philips afstandsbediening niets meer.

Begrijp ik uit dit verhaal dat de Philips afstandsbediening het niet meer doet maar die van de Mediabox nog wel? Je hebt toch alleen de afstandsbediening van de Mediabox gekoppeld en niet die van Philips. Mediabox afstandsbediening kan je koppelen maar die van Philips niet. Dus als je Philips afstandbediening het niet meer doet is er daar iets mis mee en zou je even terug moeten gaan naar de winkel waar je deze hebt gekocht.

Je zegt: TV is een huidig model 43 inch dus geen oude rommel en in het eerste deel zeg je dat je een nieuwe TV hebt gekocht. Je hebt het hier over dezelfde TV? Snap dat als die nieuw is dat het geen oud rommel is :wink: Maar wil toch wel even zeker zijn dat het nu om een nieuw toestel gaat, anders gaat mijn omruiling afstandsbediening niet op namelijk.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Welke Philips heb je in gebruik?
Graag model nummers en letters, er kan nog wel eens een flink verschil zitten in diverse modellen TV's.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Na installatie van de horizon box en het koppelen van de mediabox afstandsbediening aan de tv doet de knop smart tv op de Philips afstandsbediening niets meer.

Begrijp ik uit dit verhaal dat de Philips afstandsbediening het niet meer doet maar die van de Mediabox nog wel? Je hebt toch alleen de afstandsbediening van de Mediabox gekoppeld en niet die van Philips. Mediabox afstandsbediening kan je koppelen maar die van Philips niet. Dus als je Philips afstandbediening het niet meer doet is er daar iets mis mee en zou je even terug moeten gaan naar de winkel waar je deze hebt gekocht.

Je zegt: TV is een huidig model 43 inch dus geen oude rommel en in het eerste deel zeg je dat je een nieuwe TV hebt gekocht. Je hebt het hier over dezelfde TV? Snap dat als die nieuw is dat het geen oud rommel is :wink: Maar wil toch wel even zeker zijn dat het nu om een nieuw toestel gaat, anders gaat mijn omruiling afstandsbediening niet op namelijk.

Uitgelicht topic