Zorc

Level 1
  • 288Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

Slechte signaalwaarden modem door kabelschade

  ik word hier wel een beetje verdrietig van

 

Downstream Bonded Channels
Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR Microreflections
1 Locked QAM256 786000000 Hz -15.0 dBmV 33.0 dB -23 dBc
2 Locked unknown 730000000 Hz -28.6 dBmV 0.0 dB -0 dBc
3 Locked unknown 738000000 Hz -27.9 dBmV 0.0 dB -0 dBc
4 Locked QAM256 746000000 Hz -19.4 dBmV 28.8 dB -14 dBc
5 Locked unknown 754000000 Hz -27.8 dBmV 0.0 dB -0 dBc
6 Locked unknown 762000000 Hz -32.2 dBmV 0.0 dB -0 dBc
7 Locked unknown 770000000 Hz -31.1 dBmV 0.0 dB -0 dBc
8 Locked unknown 778000000 Hz -24.5 dBmV 0.0 dB -0 dBc

 

Correctables Uncorrectables
3787273411 521518
7 Reacties 7
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Dat ziet er droevig uit. Hoe zit het aangesloten?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Dat heeft vast te maken met  https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-te-regelen-verhogen-signaalniveau-door-andere-... Een nieuw topic starten is eigenlijk overbodig.

Zorc
Topicstarter
Level 1
  • 288Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes
Jan F. wrote:

Dat heeft vast te maken met  https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-te-regelen-verhogen-signaalniveau-door-andere-... Een nieuw topic starten is eigenlijk overbodig.

 

Klopt, maar ik kon dat topic zo even niet terugvinden en was het onderwerp van dat topic iets wat niet mogelijk was 😉

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Zorc Als u even in uw profiel kijkt ziet u de door u aangemaakte topics. Het zijn er niet zoveel dat u door de bomen het bos niet meer ziet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geen enkel probleem dat je jouw eerdere topic niet kon terugvinden @Zorc. Dat kan de beste overkomen. Wil je dat ik de reacties bundel in je eerdere topic? 🙂 Wat betreft de signaalwaarden. Ik snap zeker dat je hier niet blij van wordt. Zoals @Jan F. terecht opmerkt heeft dit te maken met de kabelschade die is geconstateerd. De juiste acties zijn uitgezet om de kabelschade zo snel mogelijk voor je te verhelpen. Zolang de kabelschade niet is opgelost zul je geen perfecte signaalwaarden zien. Hopelijk is de kabelschade snel verholpen, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van onze diensten. 

Zorc
Topicstarter
Level 1
  • 288Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

Wis beide topics maar, ik ben er wel klaar mee

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Het is logisch dat je flink baalt hiervan @Zorc. Kabelschade is ook geen simpel proces. Zoals eerder is aangegeven zijn vanuit ons de juiste acties uitgezet om de kabelschade te verhelpen. Dit kost alleen tijd. Hoe vervelend dit ook is. En als er sprake is van kabelschade, dan kun je geen perfecte signaalwaarden verwachten. Er is niet voor niets kabelschade vastgesteld. Zodra de kabelschade is opgelost, dan heb je recht op een vergoeding volgens ons Garantieplan. Het is niet iets wat de frustratie weghaalt, maar wel iets waar je recht op hebt. 

Dit topic zal ik voor je sluiten. Het eerdere topic laat ik openstaan, zodat je daarin altijd nog kunt reageren als je daar behoefte aan hebt. 

Uitgelicht topic