Vraag

Slecht werkende Ziggo go app (Windows 10)

Het is nu al de zoveelste keer dat een film wordt onderbroken als ik een film terug kijk. Het is best irritant als je op de helft bent van een film, hij uit het niets wordt onderbroken en afgesloten. Helaas is het ook niet mogelijk om weer terug te gaan naar de tijdstip waar je was gebleven. Je moet de film weer helemaal van voor af aan bekijken (hier word ik niet vrolijk van zou Rob Geus zeggen). Dit probleem is niet het enige wat mis is met de app. Als je een film kijkt loopt vaak het geluid door maar het beeld niet. Ook hapert het als een malle. De melding dat de internet verbinding slecht is wordt ook vaak weergegeven (best ironisch omdat de wifi ook via Ziggo werkt). Ik hoop dat er intern snel iets gedaan wordt aan deze problemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Jeroen Kolthof
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Best vervelend natuurlijk, dit zou niet mogen gebeuren. Nu heb ik zelf geen Windows dus ik kan je er niet mee helpen. Maar misschien heeft @Be rt een idee? Die heeft volgens mij ook Windows en kan hij je helpen? Ik heb zijn naam genoemd en dan komt die vast wel even naar deze topic.

Anders hoop ik dat er iemand anders komt die helpen kan.
Reputatie 7
Badge +31
OK, je Wifi moet beter gaan werken, lijkt me de beste oplossing.

Met welk Wifi apparaat modem of router of Wifibooster, maak je verbinding en doe je dat met de 2,4 of 5 GHz band?

Kun je eens met Wifi Analyzer kijken of je eigen Wifi op eenzelfde kanaal zit als je buren.
Zo ja, zet je kanaal dan vast op een vrijer kanaal in de instellingen van je modem/router.