Ook een goedenavond Fam. Hamminga,
Om te beginnen: ik ben ook een klant van Ziggo, net als u.
Dit forum, of community zo u wilt, bestaat uit klanten die elkaar helpen met oplossen van problemen.
Ik ben best bereid om u te helpen, maar u moet dat natuurlijk zelf wél willen.
Ik lees in uw verhaal dat u apparatuur van nú wilt. Gratis iets krijgen is een groot woord en wordt meestal verward met in bruikleen gegeven.
Dat alles duurder wordt klopt en heeft als oorzaak loonstijging, duurdere grondstoffen enz. en noemt men inflatie.
Dat u in huis een slechte wifi verbinding heeft, kan vele oorzaken hebben.
Maar zolang u niet schrijft welke apparatuur van Ziggo u in gebruik heeft en welk abonnement, kan ik u niet op weg helpen.
Dat u niet bent ingelicht over een nieuw kastje (vermoedelijk bedoelt u de nieuwe mediabox Next) dan zal daar vast een reden voor zijn. Niet iedereen krijgt hem aangeboden omdat het apparaat nog in een testfase zit. Hier op dit forum valt daar veel over te lezen. Tik maar eens in het zoekvenster Next en u kunt te kust en te keur informatie op doen.
Ik lees ook dat u een aantal keer een klacht hebt ingediend. Ik kan niet weten hoe dat is afgehandeld omdat ik, als klant, niet in uw privé gegevens kan kijken in het systeem van Ziggo.
U schrijft dat de service duurder en slechter wordt; Echter ik zie op dit forum wel eens iemand verschijnen die heel erg teleurgesteld en boos is, maar toch, een beetje met onze hulp en door diezelfde service, nog dezelfde dag of iets later, blij gestemd de dag vervolgt, omdat zijn of haar probleem naar tevredenheid is opgelost.
Dus als u een helpende hand wenst om een oplossing te zoeken van uw probleem, dan wil ik dat proberen.
U schrijft tenslotte dat u klaar bent met Ziggo.
U bent geheel vrij om uw abonnement op te zeggen, maar dat kan niet op dit forum. Dat zult u zelf moeten regelen via de klantenservice van Ziggo. Ik zal u niet ompraten.
Ik hoor wel wat uw voorkeur heeft.