Roms

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht beeld. Blokkerig beeld en wordt steeds slechter

Als ik via ziggo go tv kijk krijg ik heel slecht beeld, zie heel veel blokjes, programma valt soms stil om weer een buffer op te bouwen en ook geluid klinkt niet goed. Ik kijk op mijn laptop (lenovo)
Ook de ziggo app werkt niet goed en geeft zelfde resultaat, ook op een samsung tablet.
Is hier iets aan te doen?
4 Reacties 4
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
war voor type laptop heb je
windows/chromebook wat voor type tablet is het
tevens op welk netwerk kijk je 2.4ghz of 5ghz

het is lastig hulp te bieden zonder de juiste info te hebben dit kan namelijk door veel verschillende factoren komen
Roms
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ehhh....je praat nu tegen iemand die geen idee heeft van dit soort dingen.

Ik weet alleen dat mijn laptop een lenovo laptop is, verder geen idee.
Mijn tablet is een samsung maar weet verder ook niet hoe en wat.
en welk netwerk heb ik al helemaal geen idee van wist niet eens dat dit kon verschillen.

Het is dus lastig hulp vragen als je geen idee hebt van dit soort dingen.
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
netwerk band kan zeker uitmaken 2.4 heeft veel minder bandbrete of vrijvertaald dataruimte

e type van de laptop vind u aan de onderkant.

bij een samsung tab geeft hij vaak aan tijdens het opstarten welk type het is. en aande achter kan vind je soms een nummer wat sm- heeft daarmee kunnen de technischere mensen hier type er van ook nog achterhalen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag ,

Welkom op de community! :slight_smile:

Voor het gebruik van de Ziggo Go app of www.ziggogo.tv is een goede stabiele internetverbinding noodzakelijk. Ik zie dat sojab0on je hierover ook al een aantal vragen heeft gesteld over de wifi verbinding en de apparaten welke worden gebruikt.
Wat betreft de verschillende wifi netwerken. Op deze pagina wordt hierover uitleg gegeven. En op deze pagina kun je de stappen terugvinden hoe je het 5 Ghz wifi netwerk zichtbaar kunt maken.

Waar ik benieuwd naar ben is of je dit zelfde probleem ook ervaart als je de Lenovo laptop aansluit met een internetkabel op het modem?

Uitgelicht topic